Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(1)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Autor
Bartosik Jolanta
(2)
Paynter Diane E
(2)
Marzano Robert J
(1)
Marzano Robert J. (1946- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Pisanie
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 249921, 245499, 249922 (3 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 249920/czyt.37 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S/2434 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47515 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50224 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Symbol UKD: 373.3.016:003-028.31
Tyt. oryg.: "New approaches to literacy : helping students develop reading and writing skills" 1994.
Bibliogr. s. 101-103.
Zawiera: Dwa poglądy na temay nauki czytania i pisania: nabywanie umiejętności, podejście całościowe, historyczne korzenie kontrowersji, wady i zalety obu metod, łączenie metod.
Zawiera: Nowe podejście do nauki czytania i pisania ; Podstawowe zasady i cele.
Zawiera: Nauczyciel pośrednikiem w nauce czytania: ogólna analiza zadania, analiza danych, tworzenie sieci twierdzeń, rozszyfrowywanie słów, tworzenie makrostruktur.
Zawiera: Nauczyciel pośrednikiem w nauce pisania: tworzenie sieci, zdań, przyoblekanie mysli w słowa, zapis graficzny, redagowanie tekstu.
Zawiera: Nauczanie w klasie z udziałem pośrednika: minilekcja, ćwiczenia, dzielenie się uwagami.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej