302432
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: New approaches to literacy : helping students develop reading and writing skills
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "New approaches to literacy : helping students develop reading and writing skills" 1994.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 101-103.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Dwa poglądy na temay nauki czytania i pisania: nabywanie umiejętności, podejście całościowe, historyczne korzenie kontrowersji, wady i zalety obu metod, łączenie metod.
Zawiera: Nowe podejście do nauki czytania i pisania ; Podstawowe zasady i cele.
Zawiera: Nauczyciel pośrednikiem w nauce czytania: ogólna analiza zadania, analiza danych, tworzenie sieci twierdzeń, rozszyfrowywanie słów, tworzenie makrostruktur.
Zawiera: Nauczyciel pośrednikiem w nauce pisania: tworzenie sieci, zdań, przyoblekanie mysli w słowa, zapis graficzny, redagowanie tekstu.
Zawiera: Nauczanie w klasie z udziałem pośrednika: minilekcja, ćwiczenia, dzielenie się uwagami.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej