Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(81)
Forma i typ
Artykuły
(42)
Książki
(39)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(74)
tylko na miejscu
(32)
wypożyczone
(2)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(18)
Kielce - Czytelnia
(17)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(3)
Busko zdrój - czytelnia
(6)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(5)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(4)
Końskie - wypożyczalnia
(5)
Końskie - czytelnia
(2)
Opatów - wypożyczalnia
(4)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(4)
Ostrowiec - czytelnia
(4)
Pińczów - wypożyczalnia
(3)
Pińczów - czytelnia
(3)
Sandomierz - wypożyczalnia
(6)
Sandomierz - czytelnia
(2)
Starachowice - wypożyczalnia
(8)
Staszów - wypożyczalnia
(11)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Pankowska Dorota
(5)
Chomczyńska-Miliszkiewicz Mariola
(4)
Tatarowicz Jan
(3)
Eller Helmut (1935- )
(2)
Goetz Magdalena
(2)
Grądzki Władysław
(2)
Głażewski Michał
(2)
Hiszpańska Bogumiła
(2)
Oleksa Karolina
(2)
Przezwański Roman
(2)
Ptaszyńska Wanda
(2)
Walczak Joanna (biblioterapia)
(2)
Wilamowska Ewa
(2)
Łoskot Małgorzata
(2)
Barankiewicz Halina
(1)
Bartoszewska Barbara
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Corneloup Alain (1939- )
(1)
Crone Deanne A
(1)
Czemierowska Ewa
(1)
Dakowicz Andrzej
(1)
Dakowicz Lidia Aldona
(1)
Działabij-Drupka Marlena
(1)
Ekiert-Grabowska Dorota
(1)
Fajkowska Małgorzata
(1)
Ferenz Krystyna (1946- )
(1)
Fiedorczuk Justyna
(1)
Gawron Elżbieta
(1)
Gaś Zbigniew Bronisław (1952- )
(1)
Giryński Andrzej
(1)
Groenwald Maria
(1)
Grondas Marek
(1)
Hawken Leanne S
(1)
Horner Robert H
(1)
Iłendo Agnieszka
(1)
Janowski Andrzej
(1)
Jędryszek-Geisler Aleksandra
(1)
Kaleta Monika
(1)
Kasperek Grażyna
(1)
Kałuba-Korczak Anna
(1)
Kolanowska Agnieszka
(1)
Konarzewska Anna
(1)
Kosińska Ewa (psycholog)
(1)
Koszewska Katarzyna
(1)
Kowalik Beata
(1)
Kozioł Edward (pedagogika)
(1)
Kołodziej Aneta
(1)
Kołodziejczyk Andrzej
(1)
Krawczyk Bogdan J
(1)
Krawczyk Marian
(1)
Kwiatkowska-Saferna Hanna
(1)
Kwiatkowski Krzysztof
(1)
Latańska Iwona
(1)
Lesiak Tadeusz
(1)
Lewin Aleksander (1915-2002)
(1)
Mac Kenzie Robert J
(1)
Machowska Magdalena
(1)
Marek Inocenty
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Moleda Joanna
(1)
Mysłakowski Zygmunt (1890-1971)
(1)
Nakoneczna Danuta
(1)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(1)
Nowak Małgorzata
(1)
Olesiak Zofia
(1)
Opolska Teresa
(1)
Pabis Marta
(1)
Panfil Katarzyna (1986- )
(1)
Pelcowa Maria
(1)
Ponińska Małgorzata
(1)
Radzaj Irena
(1)
Robakiewicz Anna
(1)
Royer Égide
(1)
Róziewicz Grażyna
(1)
Rękawek Anna
(1)
Sakowska Magdalena
(1)
Sienkiewicz Jadwiga
(1)
Sikora Joanna
(1)
Składanowski Henryk
(1)
Solarek Barbara
(1)
Sowisło Maryla
(1)
Szlósarczyk Małgorzata
(1)
Tołwińska-Królikowska Elżbieta
(1)
Wierdak Barbara
(1)
Wojciechowski Mieczysław
(1)
Wojtaszek Maria
(1)
Wolniewicz-Grzelak Barbara
(1)
Zaremba-Popławska Ewa
(1)
Zarembińska-Heinsch Kinga
(1)
Zdrojewska-Bielawska Urszula
(1)
Zieliński Jacek
(1)
Łebecka Grażyna
(1)
Żwirblińska Alina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(78)
nieznany (pol)
(3)
Język
polski
(81)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Wychowawstwo
(80)
Uczniowie
(19)
Wychowanie
(13)
Stosunki interpersonalne
(11)
Nauczyciele
(10)
Młodzież szkolna
(9)
Godzina wychowawcza
(8)
Dziecko
(6)
Rodzice
(5)
Agresywność
(4)
Internaty
(4)
Metody wychowawcze
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Osobowość
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Młodzież
(3)
Pedagogika
(3)
Wartość
(3)
Bajkoterapia
(2)
Dziecko trudne
(2)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Klasa szkolna (socjologia)
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nałóg
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Fonoholizm
(1)
Gimnazja
(1)
Gry i zabawy
(1)
Higiena
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jan Paweł II (papież 1920-2005)
(1)
Kara (psychologia)
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Mysłakowski, Zygmunt (1890-1971)
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nagroda
(1)
Nagrody
(1)
Narkomania
(1)
Nastolatki
(1)
Nałóg a młodzież
(1)
Nieśmiałość
(1)
Nikotynizm dzieci i młodzieży
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podmiotowość
(1)
Praca zespołowa
(1)
Profilaktyka pedagogiczna
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice a szkolnictwo
(1)
Rodzina a szkoła
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwód
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samoakceptacja
(1)
Scenariusze imprez szkolnych
(1)
Skala ustosunkowań interpersonalnych
(1)
Socjologia
(1)
Socjometria
(1)
Stres
(1)
Temperament
(1)
Testy
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Tolerancja
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Współdzialanie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Busko-Zdrój (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
81 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Nowa Szkoła.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 238775/czyt.Met.Naucz.Pocz. (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zaangażowanie wychowawcy / Justyna Fiedorczuk. W: Wychowawca. - 2010, nr 4, s. 14-15.
Temat
Symbol UKD: 37
Dokument nadrzędny: Wychowawca.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Koncepcja współpracy wychowawcy, uczniów, rodziców / Elżbieta Gawron. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2003, nr 1, s. 30-33.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Praca wychowawcza z trudną klasą / Irena Radzaj, Agnieszka Iłendo. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2001, nr 7, s. 50-51.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Swoistość postawy wychowawczej / Małgorzata Szlósarczyk. W: Opieka, Wychowanie, Terapia. - 1999, nr 4, s. 34-37.
Dokument nadrzędny: Opieka, Wychowanie, Terapia.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 229565 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 229564/czyt.37 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22478 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dekalog w szkole / Małgorzata Nowak. W: Nowa Szkoła. - 2002, nr 5, s. 24-27.
Dokument nadrzędny: Nowa Szkoła.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Temat
Symbol UKD: 37.064.2
Tyt. oryg.: "Setting limits in the classroom : how to move beyond the dance of discipline in today's classroom" 2003.
Zawiera: Tworzenie sprawnie działającej struktury ; Jak nauczyciele uczą swoich zasad: podejście przyzwalające, restrykcyjne, mieszane, demokratyczne ; W jaki sposób dzieci uczą się Twoich zasad: dlaczego nauczanie i uczenie się zawodzą, dlaczego granice są ważne, testowanie granic - jak dzieci prowadzą eksperymenty, to co robimy jest tym, czego się uczymy, nauka w domu wpływa na naukę w szkole, skuteczne nauczanie zasad.
Zawiera: Klasowy taniec nieskutecznej dyscypliny: taniec przyzwolenia, retrykcyjny, mieszany ; Budowanie czytelnych komunikatów ; Powstrzymywanie prób sił przed ich rozpoczęciem: gdy uczniowie nie słuchają, upewnij się, gdy spierają się z Tobą, zastosuj technikę przecięcia, gdy są zdenerwowani, pomóż im ochłonąć, gdy rzucają wyzwania, zaoferuj im ograniczony wybór.
Zawiera: Jak wspierać zasady za pomocą konsekwencji? Dlaczego konsekwencje są ważne ; Sposób stosowania konsekwencji decyduje o ich skuteczności ; Konsekwencje naturalne: nauka poprzez naturalne doświadczenie ; Konsekwencje logiczne: nauka poprzez doświadczenie zorganizowane.
Zawiera: Dwuetapowa procedura przerwy- wskazówki dotyczące skutecznego stosowania ; Jak radzić sobie z zachowaniem ekstremalnym? - względy prawne i bezpieczeństwa, zachowanie skrajnie wyzywające, niebezpieczne i destrukcyjne, rękoczyny lub zachowanie agresywne.
Zawiera: Korzystanie z dodatkowego wsparcia: błędy wzmocnienia w gabinecie dyrektora, rola dyrekcji w procesie wychowawczym, wyzwania, jakim musi sprostać dyrekcja ; Zachęcanie do współpracy - rola pozytywnej motywacji: motywacja a wytyczanie granic, negatywne komunikaty wywołują opór, pozytywne - zachęcają do współpracy, angażowanie rodziców.
Zawiera: Czas preferowanych zajęć: niekończący się prezent motywacyjny: jak działa metoda CPZ, rola nauczyciela, rola uczniów.
Zawiera: Kształcenie umiejętności: dawanie przykładu jest najskutecniejsze ; Czasami dostarczenie informacji nie wystarczy ; Poznanie możliwości działania ; Rozbicie umiejętności na możliwe do nauczenia kroki ; Zachowanie korygujące, dostarczające wzoru do naśladowania ; Dostrzeganie sukcesów dzieci.
Zawiera: Rozwiązywanie problemów z odrabianiem lekcji.
Zawiera: Opracowywanie szkolnego planu wychowawczego: pomoc wychowawcza z perspektywy organizacyjnej, jak skuteczny jest Twój szkolny program wychowawczy, praktyki wychowawcze poza klasą (poziom ogólnoszkolny), elementy skutecznego programu wychowawczego, zasady kierujące Twoją pracą naprawczą, satysfakcja z korzyści.
Zawiera: Aneks: Od czego zacząć sugesti? Przewodnik dla nauczycielskiej grupy szkoleniowej.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Między manipulacją a wychowaniem / Iwona Latańska. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2001, nr 7, s. 48-50.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32437, 32436 (2 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5087 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07734 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6033 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5125, 4610, 5126, 4609, 2630 (5 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3459 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04137, 04138 (2 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3280 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218084, 216861 (2 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22613 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44825 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44473 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Małe i wielkie problemy / Magdalena Goetz. W: Głos Pedagogiczny. - 2014, nr 57, s. 19-22.
Dokument nadrzędny: Głos Pedagogiczny.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wychowawca do oceny / Dorota Pankowska. W: Psychologia w Szkole. - 2012, nr 2, s. 81-89.
Dokument nadrzędny: Psychologia w Szkole.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Tyt. oryg.: "Der Klassenlehrer an der Waldorfschule" 1998.
Bibliogr. s. 165-175.
Zawiera: Prolog. Początek szkoły ; Początek wzajemnego zaufania ; Pierwsze zebranie rodzicielskie ; Uroczyste przyjęcie do grona uczniowskiego ; Pierwsza lekcja - "Przyszliście tu, bo chcecie się uczyć".
Zawiera: Zajęcia główne i zasada cykliczności ; Zajęcia w cyklach jako pedagogika celów dalekich ; Zajęcia główne - wewnętrzny oddech i artystyczny sposób prowadzenia lekcji: część rytmiczna, powtórzeniowa, główna, pisemna, opowieściowa ; Czy opowiadać baśnie w pierwszej klasie? : Lekcje przedmiotowe, ćwiczenia i zajęcia wyrównawcze.
Zawiera: Pierwszy rok nauki szkolnej ; Pierwsze cykle zajęć: rysowanie form, spojrzenie na pierwszy cykl nauki pisania, dzieci wykonują pierwsze rachunki ; Różnorakie zadania nauczyciela wychowawcy w pierwszym roku nauki szkolnej ; Nauczyciel zna się też na malowaniu? ; "Tresciwe opowieści" - daleki świat staje się ojczyzną ; "Opowieści moralne" - dobre ćwiczenie dla wszystkich ; Zabawowa gimnastyka ; Kącik pór roku ; Organizacja czasu adwentu ; Nowe pomysły na metodykę zajęć - "klasa mobilna" ; Na zakończenie pierwszego roku nauki ; Dla rodziców świadectwo-charakterystyka - dla dzieci świadectwo-sentencja ; Zakończenie roku zaczyna się od rodziców ; Ostatnie dni szkoły z pierwszoklasistami.
Zawiera: Rodzice a nauczyciele pracują razem. Kiedy pojawiają się problemy ; Jak bardziej zaangażować rodziców w życie klasy? ; Inscenizacja teatralna - szczególna okazja do tworzenia wspólnoty ; O wielkości klasy w szkołach waldorfskich ; Gdy pojawią się pierwsze problemy z dziecmi ; A jeśli mimo wszystko występują konflikty? Ewntualne niesnaski i problemy ; Kiedy ciche pragnienia się nie spełnają ; Kiedy dziecko skarzy się w domu ; Kiedy pojawia się niezadowolenie odnosnie do prowadzenia lekcji ; Kiedy dziecko nie może dojść do ładu ze swoimi nauczycielami.
Zawiera: Drugi rok nauki ; Ponowne spotkanie pierwszego dnia szkoły ; Cykliczne zajęcia główne ; Rysowanie form ; Bajki i legendy - żartobliwe i pouczające ; Nauka pisania ; Ćwiczenie czytania - razem w pierwszej czytance ; Przejście do pisma ręcznego - litery podają sobie ręce ; Tworzenie dobrych podstaw w rachunkach ; Część rytmiczna w kolejnych latach nauki szkolnej.
Zawiera: Wymagania i oczekiwania wobec nauczyciela wychowawcy ; Współpraca w kolegium nauczycielskim ; Co oznacza być "autorytetem"? ; Uczyć się uczyć od życia ; Uczeń, zawsze uczeń ; Wgląd w antropozoficzną naukę o człowieku ; Liczy się usposobienie wewnętrzne ; Tworzenie dokładnego obrazu dzieci ; Omawianie klasy - powstaje wspólny obraz ; Praca konferencyjna w szkole waldorfskiej.
Zawiera: Trzeci rok nauki szkolnej ; Dzieci docierają do "Rubikonu" ; Materiał do opowiadania: ze Starego Testamentu ; Cykle zajęć trzeciego roku: O uprawie roli "Od ziarna do chleba", "Rzemiosło i budownictwo"; ręce mistrza przy pracy, Matematyka realistyczna: wychowanie do działalności życiowej ; Kolejny rok w nauce języka ojczystego ; Początki gramatyki ; Różne typy pisma i kroju liter - niemieckie pismo odręczne i faktura ; Znaczenie mowy ojczystej ; Uroczystości comiesięczne.
Zawiera: Czwarty rok nauki szkolnej ; Sytuacja wewnętrznego przełomu ; Materiał do opowiadania: mitologia ludów północnoeuropejskich i aliteracja w "Eddzie" ; Cykle zajęć czwartego roku: nauka o człowieku i zwierzętach, o pionowej pozycji ciała i zadaniach naszych dłoni, "krajoznawstwo" jako proces oddychania duszy, historia: upływ czasu w przestrzeni ; Jak postępuje praca na innych cyklach zajęć? ; Bilans na koniec czwartego roku.
Zawiera: Nauczyciel wychowawca i jego przygotowanie ; Nowy rok szkolny ; Nowy tydzień i nowy cykl zajęć ; Codzienne przygotowanie przed lekcjami ; Codzienne spojrzenie wstecz na przeprowadzone lekcje ; Przygotowanie wieczorne.
Zawiera: Piąty rok nauki ; Wkroczenie w stopień średni szkoły ; Nowe cykle zajęć - spojrzenie do wewnątrz i na zewnątrz ; Skok w historię kultur starożytnych ; Zanurzamy się w swiat mitologii greckiej ; Botanika - mądrość rządząca przyrodą ; Pierwszy wyjazd z klasą.
Zawiera: Szósty rok nauki szkolnej ; Wewnętrzne i zewnętrzne przełomy w dwunastym roku zycia ; Nowe cykle zajęć - spojrzenie na otaczający świat ; Z pierwszego cyklu zajęć z fizyki ; Przeżycia na pierwszych zajęciach z nauki o skałach ; Geomatria - od teraz już z cyrklem i linijką ; Co należy przemyśleć według programu nauczania?
Zawiera: Siódmy rok nauki szkolnej ; Wewnętrzna i zewnętrzna sytuacja uczniów ; Nowe cykle zajęć - dopełnić obraz świata ; Z pierwszego cyklu zajęć z chemii ; Materiał do opowiadania z etnologii: dziś ważniejszy niż kiedykolwiek.
Zawiera: Ósmy rok nauki szkolnej ; Przez osiem lat ten sam nauczyciel? ; Wewnętrzna sytuacja młodzieży ; Cykl zajęć z anatomii ; Temperamenty na stylistyce języka ojczystego: przedstawienie temperamentów na lekcji, pierwszy podsumowujący ogląd fenomenów i dalsze ich zagadnienia, stylistyka i temperamenty, wzajemne oddziaływanie na siebie temperamentów ; Jak się sprawy mają w innych cyklach zajęć ; Zakończenie wspólnego czasu uczniów i nauczyciela wychowawcy: inscenizacja sztuki teatralnej na zakończenie, prace roczne, pożegnanie z okresem dydaktycznego wychowawstwa ; Rok wolnego dla nauczyciela wychowawcy?
Zawiera: Suplement: sentencje poranne na rozpoczęcie zajęć głównych: sentencja poranna dla klas I-IV, sentencja poranna dla klas V-XII.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej