Sorting
Source
Katalog zbiorów
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Kielce - Czytelnia
(1)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Author
Fortuna Paweł
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Reich Tomasz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Badania marketingowe
(1)
Dane osobowe
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Internet
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Psychografia
(1)
Psychologia
(1)
Reklama
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Tematy i motywy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Encyklopedia
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Form of Work
Genre/Form
Symbol UKD
004.738.5.056 004.775 316.77(438) 339.138:004.738.5
Bibliogr. s. 185-186.
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci. Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz". To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych - Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Starachowice - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 41560 (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce: 111 haseł, 650 filmów, 1000 inspiracji.
Bibliografia, netografia na stronach 378-388. Indeksy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 258387/czyt. Sł.7 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 29986 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Pińczów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 29662 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Starachowice - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41755 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again