Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(7)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(3)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(3)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(4)
Końskie - wypożyczalnia
(2)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Pińczów - wypożyczalnia
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(3)
Starachowice - wypożyczalnia
(5)
Starachowice - czytelnia
(3)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(3)
Autor
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Buksak Lidia
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gallagher Sandra
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hew Len Haleakalā
(1)
Hollins Peter
(1)
Kutnyj Przemysław (1978- )
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Podrez-Siama Ewelina (1987- )
(1)
Pogorzelska Aleksandra
(1)
Proctor Bob
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rawa-Kochanowska Anita
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sroka Kinga
(1)
Szermelek Michał
(1)
Vitale Joe (1953- )
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Wójcik Barbara
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(28)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Temat
Relacje międzyludzkie
(4)
Sukces
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Media społecznościowe
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Copywriting
(2)
Internet
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychopaci
(2)
Psychopatia
(2)
Socjotechnika
(2)
Sztuka pisania
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza danych
(1)
Asertywność
(1)
Awans zawodowy
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Digitalizacja zbiorów bibliotecznych
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Emisja głosu
(1)
Emocje moralne
(1)
Ho'oponopono
(1)
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
(1)
Kara (prawo)
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Luka kompetencyjna
(1)
Lęk
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Marzenia
(1)
Małopolska Biblioteka Cyfrowa
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobilność zawodowa
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Nagrody
(1)
Obróbka wideo
(1)
Ochrona danych
(1)
Organizacja pracy
(1)
Pewność siebie
(1)
Pisanie
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Postawy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca w domu
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przebaczenie
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Regulacja emocji
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samokształcenie
(1)
Samopoznanie
(1)
Sens życia
(1)
Sprzedaż
(1)
Stres
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Toksyczne związki
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wideo
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(28)
Opracowanie
(3)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Psychologia
(8)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tabele.
Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co - mamy nadzieję - zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Awans i co dalej? : 99 dni na odnalezienie się w nowej roli / Joanna Grela. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 295, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Twoje pierwsze 99 dni na wyższym stanowisku Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie! Joanna Grela pracowała nad nią wiele lat. Jest psycholożką z wykształcenia, więc dobrze wie, jak wielką rolę w procesie zarządzania ludźmi odgrywa praktyczna znajomość reguł psychologii. Podczas pracy nad książką korzystała zarówno z własnych doświadczeń zawodowych jak i wiedzy osób zarządzających zespołami w innych branżach. W efekcie powstała książka, która pomoże Ci się przekształcić z człowieka świeżo awansowanego, w pewnego siebie lidera lub liderkę. I to w 99 dni. Zaczynamy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The science of rapid skill acquisition : advanced methods to learn, remember, and master new skills and information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła retoryki : jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 280, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie [281].
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54294 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264568 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku. W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autocoaching dla każdego : odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele / Benedykt Peczko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 286 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD
159.923.2 005.963.2
Bibliografia na stronach 280-284.
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiem. Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zwykle co najmniej coach i osoba, która jest "coachowana"... A gdyby scoachować się samemu? Gdyby tak, korzystając z profesjonalnych i sprawdzonych narzędzi coachingowych, samemu udzielić sobie wsparcia? Dokonać analizy i diagnozy sytuacji, która sprawia problem? Odpowiedzieć sobie na pytanie o to, w jakim kierunku chce się iść, i po prostu w nim podążyć? Brzmi jak bajka? Tylko na początku. Autor tego podręcznika autocoachingu napisał go właśnie po to, by udostępnić Ci odpowiedni zestaw narzędzi, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z wieloma problemami, jakie życie stawia przed każdym z nas. Oczywiście, ta książka nie zastąpi w pełni ani coacha, ani terapeuty, ale stanie się - mamy nadzieję! - Twoim wsparciem w codziennych zmaganiach zawodowych i osobistych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 294, [1] strona : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata - i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka świadomego życia / Bob Proctor, Sandra Gallagher ; przekład: Agnieszka Górczyńska. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 175, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The art of living. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Większość ludzi w swoim życiu powiela bardzo przygnębiający schemat. Choć posiadają niesamowite zdolności i zachwycające umysły, to zamiast wykorzystać swój potencjał, przeżywają pasmo frustracji. Sądzą, że utknęli z powodu trudnych okoliczności i niesprzyjającego środowiska. Mówią o ogólnej niemożności i zawsze czują się ofiarami zewnętrznych uwarunkowań, na które nie mają wpływu. A po jakimś czasie poddają się temu i nawet nie podejmują próby znalezienia lepszego rozwiązania. Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich korzystać. Zrealizujesz swoje cele ― niezależnie od tego, czy zależy Ci na niezależności finansowej, rozwoju duchowym, czy po prostu na radykalnej zmianie sposobu życia. Przy okazji zrozumiesz, że musisz się pozbyć większości fałszywych przekonań, które wpajano Ci przez całe życie. Uświadomisz sobie również, że Twój intelekt może się stać wielką przeszkodą, i dowiesz się, jak uczynić z niego ogromną siłę, która będzie zawsze działać dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest! Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. {nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD
339.138 658.8 (083.1)
Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ― B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B. To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania? Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ― ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów ― wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują między sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe ― i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza biznesowa : praktyczne modelowanie organizacji / Jarosław Żeliński. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 120 stron : ilustracje ; 25 cm.
Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mózg człowieka niczego nie boi się tak bardzo, jak odrzucenia. To naturalne - skoro odpowiednie kontakty społeczne są tak ważne dla przeżycia, wizja ich utraty musi budzić strach. I prowokować do samoobrony. A samoobroną ludzkiego mózgu są toksyny komunikacyjne. Jak każdy "odruchowy" system obronny, toksyny komunikacyjne mają pewne dobre cele, ale... bardzo często przynoszą negatywne konsekwencje. Sączone dzień po dniu, stają się główną przyczyną nieporozumień i konfliktów między ludźmi. W biznesie są powodem nieefektywności spotkań, braku podejścia określanego jako "gra do jednej bramki" i spadku zaangażowania. Zabijają poczucie partnerstwa, niszczą zaufanie, osłabiają kreatywność. To, co mózg jednego człowieka może w danej chwili uznać za właściwą reakcję na toksynę wysłaną przez mózg drugiego, w efekcie przynosi rezultaty odwrotne do oczekiwanych. Działa negatywnie dla obu stron - czy to współpracowników przy sąsiednich biurkach, czy rozmówców przy stole negocjacyjnym. Na szczęście wobec własnych i cudzych toksyn informacyjnych nie pozostajemy bezradni. Skorzystaj z najświeższej wiedzy neurobiologicznej, psychologicznej, socjologicznej i biznesowej i przekonaj się, że jesteś w stanie zneutralizować toksyny komunikacyjne. A nawet więcej - zaprząc je do pracy przy budowie dobrych, trwałych i efektywnych relacji. W pracy i w domu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263928 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła mówców : myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy / Lidia Buksak. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2023. - 320 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 318-320.
Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47882 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD
616.89-008.48 316.47
Psychopaci są wśród nas. Trafiamy na nich w relacjach prywatnych i zawodowych, spotykamy ich na swojej drodze, czasem funkcjonujemy z nimi na co dzień. Często nieświadomie, ponieważ inteligentny psychopata potrafi bardzo dobrze się kamuflować i udawać kogoś, kim nie jest: na przykład przyjaciela lub troskliwego opiekuna. Oczywiście do czasu. W pewnym momencie maski opadają, tamy puszczają i pan P. odsłania przed nami swoją prawdziwą twarz. Zapytany o radę psycholog powie wówczas: "Nie czekaj, uciekaj. Rzuć go i ratuj siebie". Tyle że to nie zawsze jest takie proste. Nie zawsze możliwe. Są sytuacje, w których rozstanie z psychopatą nie jest realną opcją. Bo łączą nas więzi rodzinne, zawodowe albo towarzyskie. Wówczas nie ma innego wyjścia, jak nauczyć się radzić sobie z panem P. Żeby jednak było to możliwe, musimy umieć prawidłowo go rozpoznawać. A co, jeśli pan P. świetnie się kamufluje i potrafi skutecznie mylić tropy podczas testów psychologicznych i kwalifikacji? Na szczęście istnieje jeden niezawodny sposób: możemy go rozpoznać po narzędziach i technikach, które stosuje. Poznanie tych narzędzi, zrozumienie ich mechaniki i konstrukcji daje nam dodatkową broń: możemy stać się sprytniejsi niż pan P., a to najlepsza metoda, by się przed nim chronić. I temu właśnie poświęcona jest ta książka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31964 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48232 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
W obrębie wydania nakłady w oprawie twardej lub miękkiej. Nakład w oprawie miękkiej o wysokości grzbietu 19 cm. W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami. W obrębie wydania nakłady z datą copyrightu: 2017, 2021, 2025.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32065 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej