302343
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Status dostępności:
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 408 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tematyka szkolenia: Troska o klienta ; Istota komunikacji ; Strategie obsługi klienta ; Systemy reprezentacji ; Komunikacja werbalna ; Komunikacja niewerbalna ; Typologia klienta.
Data wyd. ustalona z wydawcą.
Szkolenie zawiera fragmenty filmu "Psychologia obsługi klienta" oraz "Savoir-vivre w pracy" o łącznej długości 19 min. oraz ponad 200 stron szkolenia, w tym 49 ćwiczeń i testów, animacje, zdjęcia.
Uwaga dotycząca wymagań systemowych
Wymagania systemowe: Windows XP/2000/Vista/7/8; system32-bit&62-bit; procesor: AMD & Intel 2-rdzeniowey 1.8 Ghz; pamięć RAM 512 MB; grafika 64 MB RAM; napęd optyczny: CD; mysz; klawiatura; głośniki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej