306287
Book
In basket
Nauczanie bywa traktowane jak powołanie. Młodzi nauczyciele rozpoczynają pracę w szkole z myślą, że zmienią świat na lepsze. Szybko się okazuje, że mimo ogromnego poświęcenia i wielkiego wysiłku pożądane sukcesy nie przychodzą. Większość nauczycieli chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej, często jednak powielają stare schematy i nauczają tak, jak sami byli uczeni, albo tak, jak im się wydaje, że należy uczyć. Niestety, te sposoby często nie zaspokajają potrzeb edukacyjnych współczesnych uczniów. Dzięki badaniom neurobiologów i psychologów poznawczych dziś dużo lepiej rozumiemy, jak działa mózg, gdy się uczymy. Ta książka została napisana z myślą o osobach, które chcą efektywnie uczyć, stosując osiągnięcia neurobiologii w praktyce. Dokładnie omówiono tu procesy zachodzące podczas zapamiętywania i czynniki, które mają największy wpływ na to, by było ono skuteczne. Przedstawiono techniki umożliwiające przywoływanie wiedzy u uczniów, a także przedyskutowano, w jaki sposób nauczyciel może pomóc uczniom w szybszym utrwalaniu koncepcji w pamięci długotrwałej, aby mogli myśleć i działać bardziej kreatywnie. Materiał zawarty w poradniku został zaprezentowany w sposób zrozumiały i atrakcyjny, dzięki czemu jest łatwo przyswajalny nawet dla osób nieobeznanych z działaniem mózgu![Od wydawcy].
Availability:
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 265446 / Czyt. 37 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33816, 34016 (2 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 31966 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 52882 (1 egz.)
Notes:
Tyt. równoległy: Uncommon Sense Teaching : Practical Insights in Brain Science to Help Students Learn, 2021
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 371-394.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again