301791
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 263-271.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 15-42 : Zasady i prawidłowości psychicznego rozwoju człowieka.
Zawiera m.in.: S. 43-66 : Wybrane teorie rozwoju psychicznego.
Zawiera m.in.: S. 67-103 : Rozwój procesów poznawczych ( Rozwój procesu odbioru wrażeń ; Rozwój czynności spostrzegania ; Rozwój czynności myślenia ; Kształtowanie pojęć ; Współczesne teorie wyrażania wiedzy dziecka ; Rozwój pamięci ; Rozwój uwagi ).
Zawiera m.in.: S. 105-136 : Rozwój twórczości ( Wybrane teorie zabawy ; Prawidłowości rozwojowe zabaw dzieciecych ; Rozwojowe funkcje zabawy ; Rozwój twórczości rysunkowej ; Znaczenie aktywności rysunkowej w rozwoju ; Twórcza aktywność słowna ).
Zawiera m.in.: S. 137-158 : Rozwój mowy.
Zawiera m.in.: S. 159-194 : Rozwój społeczny.
Zawiera m.in.: S. 195-218 : Rozwój emocjonalny ( Znaczenie potrzeb w rozwoju emocjonalnym ; Rozwój emocji ; Rozwój reakcji strachu ; Rozwój reakcji złości ; Rozwójk nieśmiałości ; Pojecie inteligencji emocjonalnej ).
Zawiera m.in.: S. 219-237 : Rozwój osobowości.
Zawiera m.in.: S. 238-262 : Współczesne konteksty roli nauczyciela i ucznia ( Problematyka dojrzałości szkolnej ; Rola ucznia ; Inteligencja ; Zdolności ; Zainteresowania ).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej