301786
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 159.922:37.015.3:37.018.1](06)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały konferencyjne.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 15-24 : Szanse i zagrożenia rozwoju człowieka we współczesnym świecie / Maria Straś-Romanowska.
Zawiera m.in.: S. 25-38 : Człowiek niepełnosprawny w rodzinie - dylematy rozwoju i wsparcia / Roman Ossowski.
Zawiera m.in.: S. 39-48 : Psychologiczne determinanty jakości życia rodzinnego : pojęcie jakości życia i kierunki badań / Teresa Rostowska.
Zawiera m.in.: S. 49-60 : Komunikacja wewnątrzrodzinna a jakość życia rodziny / Barbara Harwas-Napierała.
Zawiera m.in.: S. 61-70 : Empatia w związkach małżeńskich / Maria Kaźmierczak.
Zawiera m.in.: S. 71-82 : Dynamika związku a wzajemna zależność partnerów kohabitujących / Iwona Janicka.
Zawiera m.in.: S. 83-96 : Jakość życia w związkach marynarskich / Aleksandra Nowakowska.
Zawiera m.in.: S. 97-112 : Psychospołeczne uwarunkowania adaptacji dzieci do życia w rodzinie zrekonstruowanej / Aleksandra Lewandowska-Walter.
Zawiera m.in.: S. 113-128 : Lęk i depresyjność u młodzieży w świetle systemowych zasobów rodzinnych / Agnieszka Miłkowska.
Zawiera m.in.: S. 129-134 : Postawy rodziców dziecka autystycznego / Bożena Petrykowska, Monika Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 135-141 : Rodzina jako środowisko stymulujące agresywne zachowanie dzieci na róznych etapach rozwoju / Grażyna Poraj.
Zawiera m.in.: S. 145-158 : Nieuświadomiona kontrola afektu : od pierwszeństwa afektu do kontroli działania ( czy eksperymentator powinien rozumieć osobę badaną ? ) / Alina Kolańczyk.
Zawiera m.in.: S. 159-166 : Świadomość językowa a komunikowanie się za pomocą pisma / Grażyna Krasowicz-Kupis.
Zawiera m.in.: S. 167-174 : Młodzież z dysortografią : próba typologii / Izabela Pietras.
Zawiera m.in.: S. 175-180 : Znaczenie płci w procesie nauki czytania / Krystyna Sochacka.
Zawiera m.in.: S. 181-190 : Przetrwałe odruchy a powstanie trudności szkolnych u dzieci w wieku szkolnym / Celestyna Grzywniak.
Zawiera m.in.: S. 191-198 : Radzenie sobie ze stresem szkolnym a osobowość uczniów z dysleksją / Irena Sorokosz.
Zawiera m.in.: S. 199-206 : Od agnozji liter i cyfr do dyskalkulii rozwojowej : neuropsychologia zaburzeń liczenia wczoraj, dziś, jutro / Urszula Oszwa.
Zawiera m.in.: S. 207-214 : Oblicza impulsywności w zespole ADHD / Aneta R. Borkowska.
Zawiera m.in.: S. 215-224 : Współczesne koncepcje współwystępowania dysleksji rozwojowej i zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi / Małgorzata Lipowska, Leszek Buliński.
Zawiera m.in.: S. 225-230 : Przyszłość w oczach młodzieży : jak i co planują adolescenci z nadpobudliwością psychoruchową, dysleksją oraz młodzież uzależniona ? / Dorota Kalka.
Zawiera m.in.: S. 231-236 : Efektywność Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz we wspomaganiu rozwoju psychomotorycznego dzieci w okresie wczesnego dzieciństwa / Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
Zawiera m.in.: S. 237-258 : Rozwój i edukacja dzieci z dysleksją w Europie pod ochroną prawną : dane Kwestionariusza europejskiego Towarzystwa dysleksji (EDA) / Marta Bogdanowicz.
Zawiera m.in.: S. 259-270 : Wartość różnorodności : obcojęzyczna szkoła a czytanie w języku ojczystym / Paulina Petrus et al.
Zawiera m.in.: S. 271-276 : Funkcjonowanie poznawcze wysokofunkcjonujących osób z autyzmem wczesnodziecięcym i zespołem Aspergera / Monika Zielińska, Aneta Bagińska, Beata Kubiak.
Zawiera m.in.: S. 277-283 : Psychologia wobec starzenia się i starości : o paradoksach zwiazanych z pojęciem adaptacji do wieku / Henryk Olszewski.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy ref.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej