301914
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 11-26 : Teoria jako dyscyplina pedagogiczna / Teresa Elżbieta Dąbrowska.
Zawiera m.in.: S. 27-34 : Cele wychowania / Barbara Wojciechowska-Charlak.
Zawiera m.in.: S. 35-46 : Metody wychowania / Teresa Elżbieta Dąbrowska.
Zawiera m.in.: S. 47-58 : Formy pracy wychowawczej (Formy oddziaływań werbalnych ; Formy oddziaływań niewerbalnych) / Barbara Wojciechowska-Charlak.
Zawiera m.in.: S. 59-72 : Podmiotowość w wychowaniu / Barbara Wojciechowska-Charlak.
Zawiera m.in.: S. 73-84 : Wychowanie w procesie uczenia (Kontrola i ocena pracy uczniów ; Udział uczniów w prowadzeniu lekcji) / Teresa Elżbieta Dąbrowska.
Zawiera m.in.: S. 85-102 : Nauczyciel (Nauczyciel - animator czy wywchowawca? ; Style i postawy w pracy wychowawczej) / Teresa Elżbieta Dąbrowska.
Zawiera m.in.: S. 103-120 : Szkoła jako środowisko wychowawcze (Klasa szkolna jako grupa społeczna ; Współdziałanie szkoły z innymi instytucjami) / Teresa Elżbieta Dąbrowska.
Zawiera m.in.: S. 121-138 : Udział uczniów w życiu klasy i szkoły (Imprezy i uroczystości ; Tradycje, obrzędowość i symbolika w klasie i szkole ; Wycieczki szkolne) / Barbara Wojciechowska-Charlak.
Zawiera m.in.: S. 139-152 : Rodzina jako środowisko wychowawcze / Barbara Wojciechowska-Charlak.
Zawiera m.in.: S. 153-174 : Trudności wychowawcze / Teresa Elżbieta Dąbrowska.
Zawiera m.in.: S. 175-191 : Sposoby rozpoznawania sytuacji szkolnej ucznia (Rozpoznanie, czyli diagnoza) / Teresa Elżbieta Dąbrowska.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej