301986
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 5-31 : Nowe regulacje prawne w obszarze kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Emilia Wojdyła.
Zawiera: S. 32-39 : Doradztwo edukacyjno-zawodowe / Anna Dziedzic, Marta Łuczak, Jerzy Bielecki.
Zawiera: S. 40-62 : Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej / Barbara Trochimiak.
Zawiera: S. 64-81 : Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania / Marta Bogdanowicz [et al.]
Zawiera: S. 82-87 : Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki /Marta Bogdanowicz [et al.]
Zawiera: S. 82-127 : Model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabosłyszącym / Agnieszka Dłużniewska.
Zawiera: S. 128-145 : Model pracy z uczniem niewidomym lub słabowidzącym / Ryszarda Dziubińska.
Zawiera: S. 146-174 : Model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, a w tym z afazją / Agnieszka Gąstoł, Magdalena Loska.
Zawiera: S. 175-198 : Model pracy z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim / Patrycja Jurkiewicz, Beata Rola.
Zawiera: S. 199-211 : Model pracy z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu umiarkowanym lub znacznym / Barbara Marcinkowska.
Zawiera: S. 212-214 : Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną / Barbara Marcinkowska.
Zawiera: S. 214-237 : Model pracy z uczniem z autyzmem / Agnieszka Lemańska.
Zawiera: S. 238-254 : Model pracy z uczniem z ADHD / Danuta Al-Khamisy, Urszula Gosk.
Zawiera: S. 255-274 : Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym / Joanna Moleda, Katarzyna Mirosław.
Zawiera: S. 275-301 : Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym / Małgorzata Jabłonowska, Joanna Łukasiewicz-Wieleba.
Zawiera: S. 302-321 : Model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą / Agnieszka Gąstoł.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej