302379
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 17-34 : Psychologiczne aspekty języka i mowy / Joanna Gładyszewska-Cylulko.
Zawiera m.in.: S. 35-52 : Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem. Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu / Barbara Winczura.
Zawiera m.in.: S. 53-64 : Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS - doniesienia z badań / Katarzyna Kokot.
Zawiera m.in.: S. 65-92 : Mowa i język dzieci z zespołem Downa - czynniki zakłucające / Bogusława Beata Kaczmarek.
Zawiera m.in.: S. 93-112 : Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia? / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Zawiera m.in.: S. 113-128 : Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym - dylematy diagnostyczne / Aneta Kochanowicz.
Zawiera m.in.: S. 147-158 : Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem Downa / Agnieszka Jędrzejowska.
Zawiera m.in.: S. 159-178 : Dziecko z zespołem Mobiusa w komunikacji interpersonalnej / Bernadeta Szczupał.
Zawiera m.in.: S. 197-22 : Wybrane aspekty procesu komunkacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznie / Małgorzata Przepióra.
Zawiera m.in.: S. 225-236 : Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnych / Halina Dmochowska.
Zawiera m.in.: S. 251-270 : Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej / Elżbieta M. Minczakiewicz.
Zawiera m.in.: S. 271-298 : Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnej / Anna Regner.
Zawiera m.in.: S. 301-310 : Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniamu rozwoju mowy i komunikacji / Małgorzata Modelska.
Zawiera m.in.: S. 311-318 : Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetyczną / Teresa Kaczan.
Zawiera m.in.: S. 319-336 : Wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalengo / Krzysztof Wawrzyn.
Zawiera m.in.: S. 337-354 : Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w porozumiewaniu się z osobami z głeboką niepełnosprawnością intelektualną / Beata Cytowska, Agnieszka Drzazga.
Zawiera m.in.: S. 371-386 : Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapię / Diana Gulińska-Grzeluszka.
Zawiera m.in.: S. 387-406 : Wspomaganie komunikacji niewerbalnej osób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukę / Joanna Gładyszewska-Cylulko.
Zawiera m.in.: S.407-420 : Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie internetu / Iwona Jagoszewska.
Zawiera m.in.: S. 421-431 : Wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego / Aneta Rudzińska-Rogoża.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej