301774
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy art.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 17-26 : Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcje / Radmila Burkovicoca.
Zawiera m.in.: S. 27-42 : Nauczyciel w sytuacji zmian zachodzących w edukacji / Irena Adamek.
Zawiera m.in.: S. 61-72 : Diagnoza jako jedna z funkcji przedszkola i szkoły. Założenia teoretyczne i rozwiązania badawcze / Anna Gajdzica.
Zawiera m.in.: S. 73-84 : Umiejętności psychologiczne nauczyciela przedszkolnego / Barbara Górecka-Mostowicz.
Zawiera m.in.: S. 99-108 : Kompetencje nauczyciela - opiekuna praktyk w przedszkolu i klasach początkowych w kontekście założeń projektu "Poznać-Zrozumieć-Doświadczyć" / Dorota Radzikowska.
Zawiera m.in.: S. 109-120 : Praktyka pedagogiczna studentów edukacji elementarnej w przedszkolu w kontekście ich samooceny / Kornelia Solich.
Zawiera m.in.: S. 121-132 : Kompetencje dzieci kończących edukację przedszkolną w zakresie orientacji przestrzennej - raport z badań / Ewelina Kawiak.
Zawiera m.in.: S. 133-142 : Kompetencje nauczycieli do prowadzenia obserwacji dzieci w placówkach Marii Montessori / Magda Dąbrowska.
Zawiera m.in.: S. 143-154 : Środki dydaktyczne w edukacji małego dziecka - inspiracje pedagogiczne metodą Marii Montessori / Jadwiga Oleksy.
Zawiera m.in.: S. 155-164 : Możliwości intensyfikacji edukacji przyrodniczo-ekologicznej dzieci w wieku przedszkolnym / Mirosława Parlak.
Zawiera m.in.: S. 165-176 : Kilka uwag o przedszkolnej edukacji przyrodniczej w odniesieniu do badań nad rozumowaniem dzieci podczas zajęć opartych na metodzie eksperymentu / Edyta Roszyńska.
Zawiera m.in.: S. 179-188 : Rozwój twórczości plastycznej dzieci w wieku przedszkolnym / Ewa Jędrzejowska.
Zawiera m.in.: S. 189-202 : O właściwe kompetencje nauczycieli do edukacji muzycznej w przedszkolu w zakresie percepcji muzyki przez dzieci / Grażyna Leśniczak.
Zawiera m.in.: S. 203-215 : Emisja głosu dzieci w wieku przedszkolnym / Katarzyna Rogozińska.
Zawiera m.in.: S. 219-228 : Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez realizację projektów POKL, EFS / Anna Gaweł.
Zawiera m.in.: S. 229-240 : Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu - założenia a codzienna rzeczywistość (studium przypadku) / Katarzyna Nadworska.
Uwaga dotycząca języka
Część art. w jęz. czes. i słowac. Streszcz. art. w jęz. ang., pol. Spis treści również w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej