301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 9-22 : Przyczyny niepowodzeń szkolnych / Beata Gordzelewska, Czesława Malinowska-Kenyeres.
Zawiera m.in.: S. 23-28 : Pojęcie dysleksji, jej rodzaje i przyczyny / Elżbieta Kalinowska.
Zawiera m.in.: S. 29-36 : Zaburzenia percepcji słuchowej / Anna Bielecka [i in.].
Zawiera m.in.: S. 37-44 : Rodzaje zaburzeń artykulacji / Katarzyna Gruber, Anna Darowska.
Zawiera m.in.: S. 45-48 : Trudności w uczeniu się uwarunkowane zaburzeniami spostrzeżeń wzrokowych / Wanda Szymańska.
Zawiera m.in.: S. 49-52 : Dysgrafia / Sylwia Weise.
Zawiera m.in.: S. 53-62 : Dysortografia - definicja, symptomy, terapia / Danuta Rogala-Kozubska, Małgorzata Raczykowska.
Zawiera m.in.: S. 63-68 : Zaburzenia orientacji przestrzennej / Anna Górecka, Dorota Laskowska-Kabała.
Zawiera m.in.: S. 73-80 : Zaburzenia lateralizacji / Małgorzata Cyran-Prus, Elżbieta Matych.
Zawiera m.in.: S. 85-90 : Zaburzenia rozwoju ruchowego / Dorota Czajkowska, Elżbieta Tymińska.
Zawiera m.in.: S. 91-100 : Wczesne przejawy opóźnienia rozwoju ruchowego dzieci - zasady i sposoby ich usprawniania / Renata Hływa.
Zawiera m.in.: S. 101-104 : Nadpobudliwość psychoruchowa / Alicja Zaręba, Iwona Rolińska.
Zawiera m.in.: S. 105-110 : Dzieci zahamowane psychoruchowo / Małgorzata Blimel, Barbara Kosztowna.
Zawiera m.in.: S. 111-121 : Przyczyny trudności w uczeniu się matematyki / Alina Grzegorczyj [i.in.].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej