302985
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 317-324.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 13-38 : Cele polonistycznej edukacji wczesnoszkolnej.
Zawiera m.in.: S. 39-64 : Metody nauki czytania i pisania w ujęciu porównawczym (Koncepcja czytania wedłu Glenna Domana; Metoda wczesnej nauki czytania i pisania w systemie pedagogicznym Marii Montessori; Metoda naturalnej ekspresji i motywacji Celestyna Freineta).
Zawiera m.in.: S. 65-100 : Proces nauki czytania.
Zawiera m.in.: S. 101-118 : Proces pisania.
Zawiera m.in.: S. 119-158 : Rozwój i kształcenie języka dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Zawiera m.in.: S. 159-198 : Praca z tekstem literackim.
Zawiera m.in.: S. 199-214 : Nauczanie gramatyki w edukacji wczesnoszkolnej.
Zawiera m.in.: S. 215-236 : Nauczanie ortografii i interpunkcji.
Zawiera m.in.: S. 237-270 : Rozwijanie twórczej aktywności uczniów (Twórcza ekspresja uczniów według koncepcji Nowoczesnej Szkoły Prancuskiej Celestyna Freineta).
Zawiera m.in.: S. 271-292 : Gry i zabawy dydaktyczne w polonistynej edukacji dzieci.
Zawiera m.in.: S. 293-316 : Dramatyzacje w nauczaniu wczesnoszkolnym języka polskiego.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej