301315
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Classroom discipline and management, 2004.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 21-72 : Problemy związane z dyscypliną.
Zawiera m.in.: S. 73-226 : Modele dyscypliny (Modyfikacja zachowania: Burrhus F. Skinner; Dyscyplina asertywna: Lee Canter; Logiczne konsekwencje: Rudolf Dreikurs; Analiza transakcyjna: Eric Berne i Thomas Haris; Trening skuteczności nauczyciela: Thomas Gordon; Terapia rzeczywistości/teoria wyboru: William Glasser; Dyscyplina rozsądna: Forrest Gathercoal; Model Jonesa: Fredic H. Jones).
Zawiera m.in.: S. 327-370 : Tworzenie uniwersalnego programu dyscypliny.
Zawiera m.in.: S. 371-497 : Podejścia i procedury kierowania klasą (Przemoc w szkole; Kierowanie klasą a różnorodność uczniów; Kierowanie klasą).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej