301301
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 636-662. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 25-78 : Dyskursy pedagogiki wczesnoszkolnej (Odmiany dyskursów wczesnej edukacji) / Dorota Klus-Stańska.
Zawiera m.in.: S. 79-122 : Kategoria dziecka i dzieciństwa w nowożytnej myśli pedagogicznej (Dziecko i dzieciństwo - badania, zmina znaczeń) / Maria Szczepska-Pustkowska.
Zawiera m.in.: S. 123-157 : Prawa dziecka (Początki inicjatyw na rzecz praw dziecka; Krótkie kalendarium praw dziecka; Konwencja o Prawach Dziecka) / Maria Szczepska-Pustkowska.
Zawiera m.in.: S. 158-184 : Nauczyciel (wczesnej edukacji) w relacjach wolności i przymusu (Współczesne modele bycia nauczycielem) / Małgorzta Lewartowska-Zychowicz.
Zawiera m.in.: S. 185-223 : Nauczyciel z uczniem, rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego / Maria Mendel.
Zawiera m.in.: S. 224-257 : (P)rogi szkoły / Maria Mendel, Aleksandra Cieślak.
Zawiera m.in.: S. 261-290 : Oblicza szkolnej socjalizacji / Marzenna Nowicka.
Zawiera m.in.: S. 291-311 : Wczesna edukacja i płeć kulturowa / Lucyna Kopciewicz.
Zawiera m.in.: S. 312-330 : Książka obrazkowa dla dzieci / Małgorzata Cackowska.
Zawiera m.in.: S. 331-365 : Socjopedagogiczny wymiar zabawy w edukacji wczesnoszkolnej / Danuta Waloszek.
Zawiera m.in.: S. 366-400 : Dziecko i rówieśnicy w społecznym świecie wczesnej edukacji (Umiejętności społeczne dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Przyjaźnie dziecięce; Zachowania altruistyczne; Konflikty - ich natura i sposoby rozwiązywania; Zaburzenia zachowania źródłem odrzucenia społecznego; Sytuacja rodzinna jako ukryty kontekst kontaktów rówieśniczych; Relacje dorosły-dziecko jako wyznacznik powodzenia w kontaktach rówieśniczych) / Małgorzata Karwowska-Struczyk.
Zawiera m.in.: S. 401-420 : Dziecięca codzienność w przestrzeni podwórka / Jolanta Zwiernik.
Zawiera m.in.: S. 421-453 : Dzieci z obszarów biedy i zaniedbań kulturowych (Ubóstwo dzieci w perspektywie globalnej i lokalnej; Zjawisko biedy w karach Unii Europejskiej) / Maria Szczepska-Pustkowska, Małgorzata Żytko.
Zawiera m.in.: S. 457-504 : Tworzenie warunków dla rozwojowej zmiany poznawczej i konstruowania wiedzy przez dziecko / Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk.
Zawiera m.in.: S. 505-529 : Programy kształcenia i podręczniki szkolne jako,,wybór z kultury" / Ewa Zalewska.
Zawiera m.in.: S. 530-547 : Kształcenie zintegrowane jako koncepcja zmiany w polskiej edukacji początkowej / Ewa Zalewska.
Zawiera m.in.: S. 548-586 : Dociekania filozoficzne z dziećmi / Maria Szczepska-Pustkowska.
Zawiera m.in.: S. 587-635 : Poznawanie ucznia / Grażyna Szylin [i in.].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik dla studentów nauczania zintegrowanego - pedagogiki wczesnoszkolnej oraz edukacji przedszkolnej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej