301268
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 440-455. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 29-69 : Wytwarzanie wiedzy pedagogicznej i studiowanie pedagogiki w społeczeństwie opartym na wiedzy.
Zawiera m.in.: S. 70-124 : Instytucjonalizacja i dyscyplinaryzacja pedagogiki (Przyjęta definicja nauki; Cywilizacyjne uwarunkowania instytucjonalizacji pedagogiki jako dyscypliny naukowej).
Zawiera m.in.: S. 125-166 : ,,Uczenie się " jako centralna kategoria pojęciowa współczesnej praktyki edukacyjnej.
Zawiera m.in.: S. 169-209 : Miejsce edukacji w kontekście przemian cywilizacyjnych przełomu wieków.
Zawiera m.in.: S. 210-257 : Związek teorii naukowych z praktyką edukacyjną.
Zawiera m.in.: S. 258-302 : Język współczesnej pedagogiki.
Zawiera m.in.: S. 303-351 : Naukoznawcze i metodologiczne przesłanki konstytuujące współczesne myślenie o wytwarzaniu wiedzy pedagogicznej.
Zawiera m.in.: S. 355-407 : Problemy, antynomie, dylematy i kontrowersje związane z wytwarzaniem wiedzy o edukacji w ramach filozofii.
Zawiera m.in.: S. 408-439 : Ewolucja tożsamości pedagogiki.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej