301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 38-50 : Wspieranie rozwoju podmiotowego dziecka jako nowe zadanie edukacji początkowej / Stanisław Dylak.
Zawiera m.in.: S. 79-86 : Muzyka i ruch w edukacji dziecka / Barbara Gruberne-Bernacka.
Zawiera m.in.: S. 87-95 : Podstawowe pytania psychodydaktyki / Stanisław Popek.
Zawiera m.in.: S. 96-102 : Zmiany w celach i programach nauczania na Słowacji / Adriana Wiegerova.
Zawiera m.in.: S. 113-121 : Wypalenie zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Zofia Palak.
Zawiera m.in.: S. 160-170 : Pedagogiczna pomoc dziecku doświadczającemu przemocy domowej / Grażyna Kwaśniewska.
Zawiera m.in.: S. 191-204 : Aktywnośc czytelnicza uczniów w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie budowania ich kompetecji kluczowych / Katarzyna Borawska-Kalbarczyk.
Zawiera m.in.: S. 205-214 : Niekonwencjonalna aktywność dziecka w młodszym wieku szkolnym. Przyswajanie i modernizacja treści reklam telewizyjnych / Tatiana Kłosińska.
Zawiera m.in.: S. 215-226 : Zabawa językowa jako forma aktywności sprzyjająca wyzwalaniu twórczości dziecięcej / Renata Stawinoga.
Zawiera m.in.: S. 252-262 : Rola edukacji fizycznej w rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym / Bogusław Maciaszczyk, Lila Maciaszczyk.
Zawiera m.in.: S. 263-271 : Formy spontanicznej twórczości plastycznej dzieci / Dorota Frątczak.
Zawiera m.in.: S. 272-281 : Stymulująca rola otoczenia w systemie Montessori / Małgorzata Centner-Guz.
Zawiera m.in.: S. 309-319 : Edukacja matematyczna w kształceniu zintegrowanym - oczekiwania a efekty / Ewa Kozak-Czyżewska.
Zawiera m.in.: S. 320-329 : Edukacja międzykulturowa a stereotypowe postrzeganie innych nacji - na przykładzie społeczności romskiej / Ilona Nowakowska-Buryła.
Zawiera m.in.: S. 330-338 : Edukacja dla bezpieczeństwa dzieci / Krzysztof Kruszko.
Zawiera m.in.: S. 339-349 : Ilustracja książkowa jako środek wychowania estetycznego / Anna Boguszewska.
Zawiera m.in.: S. 350-362 : Treści oceny szkolnej preferowane przez nauczycieli, uczniów i ich rodziców / Barbara Chojnacka-Synaszko.
Zawiera m.in.: S. 390-399 : Racjonalne wykorzystanie zasobów środowiska jako element świadomości ekologicznej dzieci sześcioletnich / Ewa Ochnio.
Zawiera m.in.: S. 403-413 : Arteterapia w pracy z dzieckiem / Małgorzata Kuśpit.
Zawiera m.in.: S. 422-429 : Baśnie w wychowaniu i terapia dziecka / Anna Tychmanowicz.
Zawiera m.in.: S. 430-439 : Działania na rzecz integracji uczniów z ADHD w środowisku rówieśników szkolnych / Agnieszka Sakowicz-Boboryko.
Zawiera m.in.: S. 440-447 : Stosunek nauczycieli szkół podstawowych do uczniów z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) / Alicja Olszak.
Zawiera m.in.: S. 448-456 : Przygotowanie pomocy dydaktycznych dla dziecka z dysfunkcją wzroku w wieku wczesnoszkolnym / Kornelia Czerwińska.
Zawiera m.in.: S. 457-466 : Problem izolacji społecznej i jego czynniki / Barbara Majkut-Czarnota.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej