301722
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 103-112.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 13-30 : Specyficzne zaburzenia rozwoju umiejętności szkolnych (Istota specyficznych trudności w uczeniu się; Czytanie, pisanie i dyleksja; Trudności w uczeniu się matematyki - probelmy definicyjne).
Zawiera m.in.: S. 31-40 : Dysleksja i dyskalkulia - odrębności, podobieństwa.
Zawiera m.in.: S. 41-54 : Symptomatologia zaburzeń rozwoju uiejętności arytmetycznych.
Zawiera m.in.: S. 55-76 : Problem diagnozy dyskalkulii rozwojowej.
Zawiera m.in.: S. 77-86 : Pomoc dzieciom z dyskalkulią w świetle badań i praktyk.
Zawiera m.in.: S. 87-102 : W kierunku efektywnej edukacji (Czynniki emocjonalno-motywacyjne a dyskalkulia).
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej