301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 13-20 : Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb / Bożena Muchacka.
Zawiera m.in.: S. 21-36 : Początkowa nauka czytania w opinii nauczycielek / Gabriela Kapica.
Zawiera m.in.: S. 37-51 : Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania / Zuzanna Zbróg.
Zawiera m.in.: S. 52-61 : Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania / Ewa Jędrzejowska.
Zawiera m.in.: S. 62-69 : Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność / Gabriela Kryk.
Zawiera m.in.: S. 70-84 : Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej / Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska.
Zawiera m.in.: S. 85-96 : Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi / Teresa Parczewska.
Zawiera m.in.: S. 97-109 : Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do nauki szkolnej dzieci siedmioletnich / Gabriela Piechaczek-Ogierman.
Zawiera m.in.: S. 113-120 : Twórczość plastyczna dzieci formą zabawy / Urszula Szuścik.
Zawiera m.in.: S. 121-132 : O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy / Magdalena Grochowalska.
Zawiera m.in.: S. 142-151 : Technika labiryntu - narzędzie kształtowania kompetencji społecznych uczniów klas młodszych oraz twórczej pracy z grupą / Małgorzata Stokłosa.
Zawiera m.in.: S. 167-180 : Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera m.in.: S. 181-193 : Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą / Aniela Różańska.
Zawiera m.in.: S. 194-204 : Edukacja techniczna - zaniedbany obszar kształcenia wczesnoszkolnego / Małgorzata Drost-Rudnicka.
Zawiera m.in.: S. 207-219 : Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej / Danuta Al-Khamisy.
Zawiera m.in.: S. 220-229 : Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu - możliwości i ograniczenia wychowania metodą Marii Montessori / Alicja Hruzd.
Zawiera m.in.: S. 230-239 : Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej / Anna Borzęcka.
Zawiera m.in.: S. 240-251 : Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły ogólnodostępnej / Zenon Gajdzica.
Zawiera m.in.: S. 252-262 : Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowanie uczniów klas początkowych / Izabela Bieńkowska.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej