301512
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 41-48 : Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów / Jolanta Bonar.
Zawiera m.in.: S. 75-88 : Diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się dzieci sześcio- i siedmioletnich / Celestyna Grzywniak.
Zawiera m.in.: S. 103-116 : Realizacja idei integracji i edukacji włączającej w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku / Agnieszka Dłużniewska, Izabella Kucharczyk.
Zawiera m.in.: S. 117-127 : Samoocena uczniów związana z wyglądem / Gabriela Piechaczek-Ogierman.
Zawiera m.in.: S. 143-156 : Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej / Karolina Skarbek.
Zawiera m.in.: S. 157-168 : Zadania problemowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej / Renata Reclik.
Zawiera m.in.: S. 179-192 : Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona / Maciej Kołodziejski.
Zawiera m.in.: S. 193-203 : Terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym / Anna Stawecka.
Zawiera m.in.: S. 237-248 : Kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji - teraźniejszość i przyszłość / Elżbieta Marek.
Zawiera m.in.: S. 249-260 : Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych / Justyna Miko-Giedyk.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji (Cieszyn)
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. czes., słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej