301512
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 165-174 : Pedagogika dzieciństwa - wątki zaniechane i konieczne (w refleksji nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej) / Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk.
Zawiera m.in.: S. 230-247 : Matematyka a problem gender / Lucyna Kopciewicz.
Zawiera m.in.: S. 270-284 : Różowe koty, spanie na prawym boku i piła w przedszkolu. Dyskursywne konstrukcje dziecka i dzieciństwa a polskie i skandynawskie praktyki pedagogiczne / Katarzyna Gawlicz.
Zawiera m.in.: S. 339-347 : Etnografia w naukach pedagogicznych - od opisu do zaangażowania krytycznego / Maria Marcińczuk.
Zawiera m.in.: S. 359-371 : Fenomenografia jako metoda postępowania badawczego w badaniach nad tożsamością nauczycieli wczesnej edukacji / Ewa Mroczek.
Zawiera m.in.: S. 425-439 : Poziom twórczości dzieci w młodszym wieku szkolnym (w świetle wyników badań psychometrycznych) / Jolanta Bonar.
Zawiera m.in.: S. 440-457 : Zaułki oceniania wczesnoszkolnego / Grażyna Szyling.
Zawiera m.in.: S. 458-476 : Rozwój słownikowy dzieci u progu nauki szkolnej na przykładzie projektu Logopedicus / Jolanta Góral-Półrola, Marta Mosiołek.
Zawiera m.in.: S. 585-600 : Szanse i bariery organizowania współpracy grupowej w praktyce szkolnej i przedszkolnej z odniesieniem do projektu Molteno realizowanego w RPA / Agnieszka Szplit, Zuzanna Zbróg.
Zawiera m.in.: S. 601-612 : Między uprawą a wychowaniem do wartości ciała. Ewolucja poglądów na cele wychowania fizycznego / Anna Nitecka-Walerych.
Zawiera m.in.: S. 613-623 : Dziecko w wirtualnej galerii. Analiza wybranych stron internetowych wielkich muzeów / Natalia Pater-Ejgierd, Małgorzata Karczmarzyk.
Zawiera m.in.: S. 635-640 : Teren przyszkolny jako miejsce oswajania przyrody / Iwona Majcher.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. ze słowac.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej