301512
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 140-158 : Wyrównywanie szans edukacyjnych. Dlaczego należy tego oczekiwać od szkół? / Katarzyna Pluta, Leszek Trzaska.
Zawiera m.in.: S. 203-214 : Ewolucja biologiczna a procesy uczenia się i nauczania. Dydaktyka ewolucyjna / Marek Kaczmarzyk, Dorota Kopeć.
Zawiera m.in.: S. 263-272 : Proces edukacyjny i jego realizatorzy (czyli o współdziałaniu nauczycieli w zmieniającym się świecie) / Tomasz Jurczyk [i in.].
Zawiera m.in.: S. 297-310 : Rodzice partnerami szkoły. Partnerstwo, czyli co? / Stanisław Bobula.
Zawiera m.in.: S. 311-334 : Modele współpracy szkoły z organizacjami w środowisku lokalnym / Roman Dorczak.
Zawiera m.in.: S. 361-373 : Koncepcja pracy szkoły. Nowe rozwiązania starych problemów / Danuta Elsner.
Zawiera m.in.: S. 374-388 : Jak czytać raport z ewaluacji zewnętrznej szkoły lub placówki oświatowej / Aleksander Noworól.
Zawiera m.in.: S. 389-399 : Przywództwo edukacyjne: kierunki myślenia o roli dyrektora / Grzegorz Mazurkiewicz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej