301511
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 227-244. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 13-26 : Diagnoza i terapia ucznia dyslektycznego / Barbara Kalinowska-Witek.
Zawiera m.in.: S. 27-42 : Diagnoza i praca z uczniem zdolnym / Magdalena Barabas.
Zawiera m.in.: S. 43-58 : Diagnoza i terapia ucznia z ADHD / Aneta Rita Borkowska.
Zawiera m.in.: S. 59-70 : Diagnoza i terapia ucznia agresywnego / Jolanta M. Wolińska.
Zawiera m.in.: S. 71-98 : Diagnoza i praca z uczniem zagrożonym uzależnieniami / Anna Marzec-Tarasińska.
Zawiera m.in.: S. 99-118 : Diagnoza i praca z uczniem - ofiarą przemocy domowej / Anna Grabowiec.
Zawiera m.in.: S. 119-142 : Rozwijanie inteligencji emocjonalnej uczniów / Danuta Wosik-Kowala.
Zawiera m.in.: S. 143-164 : Rozwijanie asertywności u uczniów / Teresa Zubrzycka-Maciąg.
Zawiera m.in.: S. 165-176 : Rozwijanie empatii uczniów / Agnieszka Lewicka, Ewelina Tymoszuk.
Zawiera m.in.: S. 177-192 : Teatroterapia i techniki parateatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą / Danuta Wosik-Kowala.
Zawiera m.in.: S. 193-206 : Muzykoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą / Teresa Lewandowska-Kidoń.
Zawiera m.in.: S. 207-226 : Biblioterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą / Marzena Okrasa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej