301501
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 231-240.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 9-28 : Teoria wychowania. Społeczno- państwowy kontekst wychowania.
Zawiera m.in.: S. 29-42 : Wychowanie procesem kształtowania osobowości.
Zawiera m.in.: S. 43-62 : Teoria wychowania jako dyscyplina pedagogiczna.
Zawiera m.in.: S. 63-92 : Społeczny kontekst wychowania (Wychowywać dla bezpieczeństwa; Kompetencje w zakresie wychowania dla bezpieczeństwa; Na drodze do sekuritologii).
Zawiera m.in.: S. 93-116 : Troski i opinie polskich pedagogów na temat wychowania.
Zawiera m.in.: S. 117-134 : Źródła efektywnego wychowania (Zjawisko subkultur młodzieżowych - implikacje socjalizacyjne; Edukacyjno-wychowawcza sytuacja polskiej rodziny).
Zawiera m.in.: S. 135-152 : Metodyka wychowania - zagadnienia współczesnej praktyki wychowawczej.
Zawiera m.in.: S. 153-160 : Motywacyjna strona procesu wychowania.
Zawiera m.in.: S. 161-170 : Konsekwencje wychowawcze nieustającego reformowania edukacji.
Zawiera m.in.: S. 171-178 : Wychowanie w wieku przedszkolnym (Metodyka wychowania przedszkolnego, Cele wychowania fizycznego dzieci w wieku przedszkolnym).
Zawiera m.in.: S. 189-206 : Wychowanie w procesie kształcenia (Funkcje nauczyciela; Interwencja wychowawcza w procesie dydaktycznym; Wychowanie ekologiczne ważnym zadaniem dla pedagogów).
Zawiera m.in.: S. 207-218 : Kreatywność systemu kształcenia i działania nauczycieli (Autorytet nauczyciela; Cechy osobowościowe nauczyciela-wychowawcy).
Zawiera m.in.: S. 219-228 : Efektywność wychowawcza poprzez socjalizację (Socjalizacja kulturalna w rodzinie; Wychowanie poprzez wartości religijne).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej