301471
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 310-329. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 38-76 : Wybrane zagadnienia dotyczące paradygmatów edukacyjnych, struktury i funkcjonowania systemów oświatowych (Polityka edukacyjna Unii Europejskiej i jej konsekwencje dla reform edukacyjnych; Systemy edukacyjne w wybranych krajach świata - System szkolny Niemiec, System szkolny Holandii, System szkolny Anglii i Walii, System szkolny Finlandii, System szkolny Szwecji, System szkolny Francji, System szkolny Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, System szkolny Polski)
.20 S. 77-122 : Wybrane problemy edukacyjne (Rola wczesnej edukacji w wyrównywaniu szans edukacyjnych dzieci; Wczesna edukacja dziecka w Polsce; Kształcenie średnie drugiego stopnia; Kształcenie i doskonalenie zawodowe; Kształcenie nauczycieli).
Zawiera m.in.: S. 122-174 : Aspekty organizacji pracy instytucji oświatowych (Procedury ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej w kontekście międzynarodowym; Kluczowe kompetencje i ich rozwój w wybranych krajach europejskich; Optymalne metody i formy pracy z uczniem zdolnym; Edukacja włączająca - nowe wyzwania dla szkół w Europie; Współpraca szkoły z rodzicami; Nauczanie domowe).
Zawiera m.in.: S. 175-259 : Szkolnictwo wyższe i edukacja dorosłych (Pierwsze uniwersytety europejskie - krótka charakterystyka; Aktualna sytuacja uniwersytetów w Europie; Stany Zjednoczone - zarys procedur nadawania tytułów i stopni naukowych).
Zawiera m.in.: S. 260-287 : Pilne zadania stojące przed europejską polityką oświatową (Kształcenie przedszkolne; Współczesne wyzwania pedagogiki międzykulturowej).
Zawiera m.in.: S. 288-295 : Perspektywy rozwoju pedagogiki porównawczej.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów pedagogiki porównawczej, socjologii wychowania, pedagogiki społecznej oraz polityki oświatowej.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej