301506
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. oznaczono jako: 3.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 136.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S.7-28 : Uczeń zdolny (Definicje i modele zdolności; Charakterystyka uczniów zdolnych; Identyfikacja uczniów zdolnych i utalentowanych).
Zawiera m.in.: S. 29-40 : Planowanie nauczania.
Zawiera m.in.: S. 41-46 : Indywidualizacja nauczania.
Zawiera m.in.: S. 47-58 : Aspekt prawny kształcenia ucznia zdolnego.
Zawiera m.in.: S. 61-76 : Zdolność, talent, twórczość (Identyfikacja zdolności i talentów; Style uczenia się zdolnych uczących się).
Zawiera m.in.: S. 77-98 : Praca z uczniem zdolnym (Wspieranie aktywności własnej uczniów zdolnych; Przykłady rozwiązań organizacyjnych wspierających rozwój uczniów zdolnych).
Zawiera m.in.: S. 99-124 : Zdolny w szkole (Zmieniająca się rola nauczyciela - mentoring, tutoring, coaching; Zmagania konkursowe; Partnerzy i sojusznicy; Szkolny system wspierania zdolności).
Zawiera m.in.: S. 125-134 : Dobre praktyki (Metoda projektów w praktyce; Holizm w kształceniu; Szkolne konkursy; Matura międzynarodowa).
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Unia Europejska.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej