301511
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 87-[88].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: S. 12-14 : Po co dzieci przychodzą do szkoły?.
Zawiera m.in.: S. 17-25 : Poczucie własnej wartości - to podstawa, nie tylko na progu szkoły.
Zawiera m.in.: S. 26-36 : Jak dziecko się uczy? (Jak uczy się dziecko według Jeana Pigeta; Jak uczy się dziecko według Lwa S. Wygotskiego; Jak uczy się dziecko według Jerome S. Brunera).
Zawiera m.in.: S. 37-38 : Jakie cechy są ważne dla przebiegu procesu uczenia się?.
Zawiera m.in.: S. 39-52 : Jak zaprogramować proces uczenia się na pierwszym etapie szkolnej edukacji?.
Zawiera m.in.: S. 53-64 : Procedura czy intuicja? (Procedura budowania pojęć; Procedura: od nowicjusza do mistrza; Procedura od konkretu do abstrakcji; Procedury w praktyce).
Zawiera m.in.: S. 65-68 : Pomysły na zajęcia i zabawy z dziećmi.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej