301722
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Szkoła Specjalna.
Dokonano analizy literatury przedmiotu poświęconej pozytywnym doświadczeniom rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Wyróżniono następujące ich rodzaje: pozytywne uczucia, osobowy wzrost/rozwój pozytywnych właściwości i umiejętności, zmiana perspektywy życiowej/wzrost duchowości oraz poprawa relacji społecznych. Przedstawiono niektóre koncepcje psychologiczne i modele, w ramach których można wytłumaczyć powstanie tego rodzaju doświadczeń.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 177-178.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Dokonano analizy literatury przedmiotu poświęconej pozytywnym doświadczeniom rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Wyróżniono następujące ich rodzaje: pozytywne uczucia, osobowy wzrost/rozwój pozytywnych właściwości i umiejętności, zmiana perspektywy życiowej/wzrost duchowości oraz poprawa relacji społecznych. Przedstawiono niektóre koncepcje psychologiczne i modele, w ramach których można wytłumaczyć powstanie tego rodzaju doświadczeń.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej