301786
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
S.19-51 : Poczucie sensu życia jako doświadczenie egzystencjalnie znaczące i potrzeba rozwojowa.
S.53-82 : Między rajem a apokalipsą. O potrzebie wychowania ku wartościom uniwersalnym.
S.83-104 : Edukacja ku demokracji.
S.105-123 : Wychowanie ku międzykulturowości. O poszukiwaniu człowieka w innych i obcych.
S.125-164 : Ku czemu wychowywać : Nieszczęśliwy Midas czy szczęśliwy Hiob?
S.165-184 : Ku czemu wychowuje reklama?
S.185-215 : Wychowanie dla ruchomych obrazów: Między panoptikonem a demoptikonem.
S.217-276 : Uczyć się od idola. O istotnym źródle wiedzy potocznej uczniów.
S.277-302 : Wychowanie do twórczości przeciw wychowaniu do wtórności: stan rzeczy, dylematy, pytania.
S.303- 324 : Wychowanie do czasu wolnego: poszukiwanie miejsca dla homo ludens w świecie homo faber.
S.325-359 : "Święta, których dorośli nie obchodzą". Czy wychowanie jest do świętowania koniecznie potrzebne?
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej