301776
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Digitale Demenz : Wie wir uns und unsere Kinder um den Verstand bringen, 2013.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 301-333.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Spis treści: Wstęp - Czy Google nas ogłupia? W czym tkwi problem? Kto pozwala innym myśleć za siebie, nigdy nie zostanie ekspertem. Zacofany, romantyczny, wrogi wobec techniki? Tu chodzi o dobro naszych dzieci.
Zawiera: 1. Londyńskie taksówki: nawigacja - w głowie i poza nią, proces uczenia się zachodzący w mózgu. 2. Gdzie jestem? Demencja. Orientacja przestrzenna. Trenowanie neuronów jak mięśni.Ślad pamięciowy. Umysłowa degradacja. Nowe komórki w starych mózgach.
Zawiera: 3. Szkoła - kopiowanie i wklejanie zamiast czytania i pisania? Głebokość przetwarzania informacji. Powierzchowność - cyfrowe media zmniejszają głębokość przetwarzania. Dla każdego ucznia po laptopie? Laptopy i tablice interaktywne w klasach szkolnych - jak wygląda rzeczywistość. Komputery i internet w szkole - aktualne dane. Historia maszyn "udaremniających" uczenie się. Nauka kontra gospodarka.
Zawiera: 4. Co jest lepsze - odkładanie informacji do pamięci w mózgu czy w chmurze? Kto czegoś nie wie, chwyta się Google'a. Zapominamy to, co już załątwione. W świecie internetu zapominamy więcej niż w realu.
Zawiera: 5. Serwisy społecznościowe: Facebook zamiast Face to Face. Duże na Facebooku, małe w mózgu?
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej