301774
Książka
W koszyku
Efekty badań wszechstronnego programu wczesnej interwencji dla małych dzieci z ADHD. Cel programu: zapobieganie, odraczanie lub redukowanie negatywnych konskwencji powiązanych zwykle z wczesnym ADHD, takich jak problemy z zachowaniem (agrsja, łamanie zasad), trudności z rozwojem wczesnych umiejetności czytania i liczenia oraz problemy w interakcjach z rówieśnikami i dorosłymi. Program zakłąda współpracęrodziców i nauczycieli przez okres roku lub dłużej, aby zapewnić spójne podejście do ADHD i powiązanych z nim trudności. Publikacja skierowana jest do psychologów szkolnych, dziecięcych psychologów klinicznych, pedagogów specjalnych, pracowników socjalnych i terapeutów.
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Young children with ADHD : early identification and intervention, 2011.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 216-236.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdz. 1. Ocena i indentyfikacja zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami uwagi.
Zawiera: Rozdz. 2. Model wczesnej interwencji.
Zawiera: Rozdz. 3. Strategie interwencji behawioralnej w środowisku domowym.
Zawiera: Rozdz. 4. Strategie interwencji behawioralnej w przedszkolu.
Zawiera: Rozdz. 5. Promowanie umiejętności szkolnych.
Zawiera: Rozdz. 6. Bezpieczeństwo i zapobieganie obrażeniom.
Rozdz. 7. Leczenie farmakologiczne.
Zawiera: Rozdz. 8. Wspieranie rodzin.
Zawiera: Rozdz. 9. Wyniki badań i wskazówki na przyszłość.
Zawiera: Posumowanie i wnioski.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Przedmiot: Efekty badań wszechstronnego programu wczesnej interwencji dla małych dzieci z ADHD. Cel programu: zapobieganie, odraczanie lub redukowanie negatywnych konskwencji powiązanych zwykle z wczesnym ADHD, takich jak problemy z zachowaniem (agrsja, łamanie zasad), trudności z rozwojem wczesnych umiejetności czytania i liczenia oraz problemy w interakcjach z rówieśnikami i dorosłymi. Program zakłąda współpracęrodziców i nauczycieli przez okres roku lub dłużej, aby zapewnić spójne podejście do ADHD i powiązanych z nim trudności. Publikacja skierowana jest do psychologów szkolnych, dziecięcych psychologów klinicznych, pedagogów specjalnych, pracowników socjalnych i terapeutów.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej