301775
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy art.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 17-23 : Szkoła współczesna - mapa problemów w perspektywie XXI wieku / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 25-39 : Pytania o dobrą szkołę w perspektywie XXI wieku / Waldemar Furmanek.
Zawiera: S. 41-46 : Edukacja i szkoła - dziś i w perspektywie / Czesław Banach.
Zawiera: S. 47-54 : Tożsamość człowieka a edukacja jutra / Anna Agnieszka Suchocka.
Zawiera: S. 55-59 : Globalizacja i wychowanie / Tomas Jablonsky.
Zawiera: S. 61-68 : Wizerunek szkoły przyszłości jako organizacji uczącej się / Iwona Samborska.
Zawiera: S. 69-77 : Program rozwoju szkoły w kontekście celów i zadań systemu edukacji / Jolanta Szempruch.
Zawiera: S. 79-84 : Szkoła w perspektywie nauczania Kościoła (40 lat od deklaracji o wychowaniu chrześcijańskim Soboru Watykańskiego II) / Sławomir Chrost.
Zawiera: S. 85-93 : Współczesne wyzwania stojące przed systemem szkolnym w zakresie praw i wolności człowieka, a w szczególności prawa do nauki / Danuta Kurzyna-Chmiel.
Zawiera: S. 95-101 : Nowe wyzwania edukacji i szkoły w perspektywie XXI wieku / Anna Hajdukiewicz.
Zawiera: S. 111-117 : Współczesna edukacja elementarna wobec założeń naturalizmu pedagogicznego / Joanna Karczewska.
Zawiera: S. 119-124 : Nowe oblicze szkoły w oddziaływaniach wychowawczych dzieci i młodzieży (zagrożenia i nadzieje) / Sławomir Cudak.
Zawiera: S. 125-130 : Współczesne dylematy pedagogiki. W kręgu rozważań o szkole wiejskiej / Mirosław Babiarz.
Zawiera: S. 131-140 : Współczesna szkoła wiejska - jej stan i perspektywy / Katarzyna Palka.
Zawiera: S. 153-160 : Dyskusja nad "europejską" ideą wspólnego podręcznika do historii / Jirî Prokop.
Zawiera: S. 161-16 : Opinie nauczycieli na temat gimnazjum wprowadzonego do szkół wraz z reformą oświaty w 1999 roku / Justyna Miko-Giedyk.
Zawiera: S. 169-174 : Reforma oświaty w regionie świętokrzyskim w świetle badań ankieterów / Janusz Jarosiński.
Zawiera: S. 201-208 : Myśliciele o powinnościach nauczyciela na przestrzeni dziejów / Ewa Kula.
Zawiera: S. 209-218 : Nauczyciel kształcenia początkowego we współczesnej Europie. Kształcenie - status prawny i zawodowy - doskonalenie. Ujęcie porównawcze.
Zawiera: S. 219-226 : Nauczyciel XXI stulecia / Krzysztof Kazimierz Przybycień.
Zawiera: S. 227-232 : Rola nauczyciela w kształtowaniu nowego wizerunku szkoły / Henryk Cudak.
Zawiera: S. 239-246 : Nauczyciel w systemie edukacji w perspektywie XXI wieku : "Nauczyciel potrzebny inaczej" (Irena Wojnar) / Teresa Gumuła.
Zawiera: S. 247-254 : Nauczyciel edytorem i mediatorem przemian zachodzących we współczesnej szkole / Paweł Plaskura, Iwona Bucharska.
Zawiera: S. 255-261 : Kompetencje zawodowe nauczyciela XXI wieku / Anna Winiarczyk.
Zawiera: S. 263-269 : Prestiż zawodu nauczyciela a jego autorytet / Agata Jopkiewicz.
Zawiera: S. 271-277 : Potrzeba mediacji w szkole. Znaczenie i rola nauczyciela-mediatora w rozwiązywaniu konfliktów / Katarzyna Potaczała.
Zawiera: S. 279-284 : Młody nauczyciel we współczesnej szkole - blaski i cienie / Iwona Ratajek-Kolasa.
Zawiera: S. 285-290 : Motywy wyboru zawodu przez poczatkujacych nauczycieli / Renata Miszczuk.
Zawiera: S. 291-297 : Zaangażowanie nauczycieli wiejskich w pokonywanie nierówności edukacyjnych swoich uczniów / Justyna Miko-Giedyk.
Zawiera: S. 299-304 : Stres w zawodzie nauczyciela / Agnieszka Kaczmarczyk.
Zawiera: S. 305-311 : Nauczyciel a stymulacja dzieci w młodszym wieku szkolnym do aktywności ruchowej w czasie wolnym / Miriam Uhrinová.
Zawiera: S. 313-319 : Wiedza językowa nauczycieli przedszkola i edukacji zintegrowanej z perspektywy diagnozowania ryzyka dysleksji / Alicja Giermakowska.
Zawiera: S. 321-328 : Czytanie i pisanie jako wartość ponadczasowa i uniwersalna / Ewa M. Szumilas.
Zawiera: S. 329-336 : Zadania nauczyciela w zmieniającej się polskiej szkole - na podstawie badań przeprowadzonych w krakowskich gimnazjach / Józefa Matejek.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Przyjęcie reformy szkolnictwa w warunkach regionu świętokrzyskiego - wyniki badań.
Zakres i zawartość: Przegląd oczekiwań wobec zawodu nauczyciela od starożytności do czasów współczesnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej