303311
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 13-23 : O potrzebie kształcenia i doskonalenia nauczycieli w zakresie alternatywnych koncepcji edukacyjnych / Zofia Żukowska.
Zawiera: S. 25-34 : Prymat problemu dziecka nad metodologią i organizacją. Wokół serii pedagogicznej : Nauczyciele - Nauczycielom / Andrzej Murzyn
Zawiera: S. 35-44 : Poczucie odpowiedzialności zawodowej nauczycieli. Systematyzacja pojęcia / Joanna M. Michalak.
Zawiera: S. 45-68 : Negatywne następstwa instrumentalnego oceniania nauczycieli / Bogusław Śliwerski.
Zawiera: S. 69-84 : Propozycje zmian strukturalnych w systemie kształcenia nauczycieli wychowania przedszkolnego kompatybilnym do struktur edukacyjnych Unii Europejskiej / Wiesława Leżańska.
Zawiera: S. 85-97 : Nauczyciel najmłodszych uczniów wobec oczekiwań reformy edukacji / Renata Michalak, Elżbieta Misiorna.
Zawiera: S. 99-107 : Nauczyciel-wychowawca w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Założenia a oczekiwania dzieci / Mirosława Kowalczyk-Szymańska.
Zawiera: S. 109-121 : Innowacyjne działania nauczycieli na początku XXI wieku w Polsce na podstawie badań i działalności SNEP / Lidia Wollman-Mazurkiewicz.
Zawiera: S. 123-126 : Inspirująca rola edukacji alternatywnej w tworzeniu innowacji pedagogicznych przez nauczycieli kształcenia zintegrowanego (doświadczenia, rozwiązania) / Zofia Szybalska.
Zawiera: S. 127-135 : Nowe kompetencje osobowościowe nauczyciela przewodnika młodzieży / Halina Laskowska, Mirosława Rokitańska.
Zawiera: S. 137-151 : Cechy osobowości kandydatów na nauczycieli / Ewa Lewik-Tsirigotis, Konstantinos Tsirigotis.
Zawiera: S. 153-163 : Preferencje pedagogiczne studentów kończących studia dla nauczycieli wychowania fizycznego / Tomasz Friłowicz.
Zawiera: S. 165-174 : Ewaluacja procesu kształcenia przez studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w Ostrawie (Czeska Republika) i Jönköping (Szwecja) / Hana Lukášová (Kantorková), Milda Malinová.
Zawiera: S. 175-180 : Pedagogika ochrony ucznia i szkoły w kształceniu nauczycieli wychowania fizycznego / Irena Bartusiak.
Zawiera: S. 181-189 : Czy nauczyciele wychowania fizycznego staną się kreatorami zdrowia w reformującej się szkole / Paweł Ławniczak.
Zawiera: S. 191-206 : O nauczycielu wewnętrznym. Zintegrowane kształcenie estetyczne jako droga pedagogicznej odnowy / Klaus-Ove Kahrmann.
Zawiera: S. 207-220 : Gdy alternatywa staje się normą. Edukacja przez współtworzenie w kształceniu dorosłych / Horst Stukenberg.
Zawiera: S. 221-238 : Wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli, czyli dlaczego warto pokochać WDN / Beata Owczarska.
Zawiera: S. 239-245 : Problemy pomiaru zmian osobowoiści pod wpływem oddziaływań edukacyjnych / Mariola Łaguna.
Zawiera: S. 247-252 : Między chałturą a profesjonalizmem - o etyczny wymiar pracy edukatora / Krzysztof Bednarek.
Zawiera: S. 253-259 : O potrzebie organizowania warsztatów pedagogicznych dla nauczycieli w zakresie edukacji zdrowotnej / Jolanta Derbich, Jerzy Nowocień.
Zawiera: S. 261-267 : "Ludzie i procesy" - badanie przez działanie jako nowa forma kształcenia nauczycieli pomiędzy planowaniem państwa i inicjatywą własną / Heinrich Dauber.
Zawiera: S. 269-278 : Funkcje i założone i rzeczywiste wideokonferencji w projektach edukacyjnych / Zbigniew Mikurenda.
Zawiera: S. 279-292 : Strategia nauczania w kursie internetowym / Sławomir Gurdała.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej