301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.[211-212]
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Teoretyczne podstawy aktywności twórczej: 1.1. Aktywność twórcza i jej uwarunkowania; 1.2. Mechanizmy aktywności twórczej; 1.3. Elementarne zdolności twórcze; 1.4. Rola zadań realizacyjnych w rozwijaniu aktywności twórczej; 1.5. Sposoby i organizacyjne formy wytwarzania pomysłów.
Zawiera: 2. Upodmiotowiające spotkania dydaktyczne wspierające elementarne zdolności twórcze uczniów : 2.1. Istota i znaczenie upodmiotowiających spotkań dydaktycznych; 2.2. Postulowany program ćwiczeń wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów; 2.3. Dobór ćwiczeń wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów; 2.4. Dokumentowanie wybików upodmiotowiających spotkań dydaktycznych wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów; 2.5. Organizacja badań pilotażowych.
Zawiera: 3. Efekty wspierania elementarnych zdolności twórczych uczniów uzyskane w trakcie badań pilotażowych : 3.1. Płynność i giętkość umysłowa; 3.1.1. Płynność słowna; 3.1.2. Płynność i gietkość skojarzeniowa; 3.1.3. Płynność i giętkość ekspresyjna; 3.1.4. Płynnosć i giętkość ideacyjna; 3.1.5. Płynność i giętkość antycypacyjna; 3.2. Płynność i giętkość wizualna.
Zawiera: 4. Systemowe wspieranie elementarnych zdolności twórczych w toku upodmiotowiających spotkań dydaktycznych : 4.1. Cele i organizacja badań eksperymentalno-wdrożeniowych; 4.2. Realizowany program ćwiczeń wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów.
Zawiera: 5. Skuteczność wspierania elementarnych zdolności twórczych uczniów : 5.1. Realizacja i rezultaty ćwiczeń wspierających płynność percepcyjno-manipulacyjną; 5.2. Realizacja i wyniki ćwiczeń wspierających płynność psychomotoryczną; 5.3. Realizacja i efekty ćwiczeń wspierających płynność wizualną; 5.3.1. Skuteczność heterogennych ćwiczeń wizualnych; 5.3.2. Skuteczność autogennych ćwiczeń wizualnych; 5.3.3. Skuteczność wizualnych ćwiczeń adaptacyjnych; 5.3.4. Skuteczność wizualnych ćwiczeń symbolicznych; 5.4. Realizacja i wyniki ćwiczeń wspierających płynność umysłową; 5.4.1. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność słowną; 5.4.2. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność skojarzeniową; 5.4.3. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność ekspresyjną; 5.4.4. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność ideacyjną; 5.4.5. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność antycypacyjną.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej