301776
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 127-132. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdział 1. Pojęcie niepełnosprawności intelektualnej i jego ewolucja.
Zawiera: Rozdział 2. Wymiary niepełnosprawności intelektualnej: 2.1. Wymiar ograniczony. 2.2. Wymiar psychologiczny. 2.3. Wymiar społeczny. Epidemiologia niepełnosprawności intelektualnej.
Zawiera: Rozdział 3. Diagnoza niepełnosprawności intelektualnej: 3.1. Podstawowe zasady diagnozowania niepełnosprawności intelektualnej. 3.2. Kryteria upośledzenia umysłowego. 3.3. Wybrane metody psychologiczne stosowane w diagnozie niepełnosprawności intelektualnej. 3.4. Diagnoza różnicowa niepełnosprawności intelektualnej.
Zawiera: Rozdział 4. Początki opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i ich edukacja.
Zawiera: Rozdział 5. Edukacja i wychowanie osób niepełnosprawnych intelektualnie: 5.1. System oświatowo-wychowawczy dla dzieci upośledzonych w stopniu lekkim. 5.2. System oświatowo-wychowawczy dla dzieci upośledzonych w stopniu głębszym. 5.3. Wybrane metody stosowane w terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną i mózgowym porażeniem dziecięcym.
Zawiera: Rozdział 6. Zaburzenia mowy dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ich terapia
Zawiera: Rozdział 7. Sytuacja rodziców dzieci niepełnosprawnych intelektualnie.
Zawiera: Rozdział 8. Z zagadnień deontologii zawodu pedagoga specjalnego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej