301722
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing usług zdrowotnych / Barbara Parka, Ewa Turek. W: Badania Naukowe / Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach. - Vol. 25, nr 2 (2010), s. 115-125.
Specyfika usługi medycznej. Konkurencja na rynku usług medycznych. Najważniejsze aspekty specyfiki usług medycznych. Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych. Budowanie marki placówki medycznej na rynku - branding.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Specyfika usługi medycznej. Konkurencja na rynku usług medycznych. Najważniejsze aspekty specyfiki usług medycznych. Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych. Budowanie marki placówki medycznej na rynku - branding.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej