301716
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 283-[291].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 7-25 : Rola środowiska rodzinnego w usprawnianiu i wychowaniu dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym / Ewa Mazanek.
Zawiera: S. 25-30 : Problemy rodziców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (refleksje matki) / Iwona Nowak.
Zawiera: S. 30-40 : Wychowanie usprawniające dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w wieku szkolnym (refleksje nauczyciela-fizjoterapeuty) / Małgorzata Dońska-Olszko.
Zawiera: S. 41-59 : Dysfunkcje w zakresie integracji sensorycznej i deficyty fragmentaryczne w zespole mózgowego porażenia dziecięcego / Zbigniew Przyrowski.
Zawiera: S. 60-72 : Zaburzenia mowy i metody ich wyrównywania u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Elżbieta Stecko.
Zawiera: S. 73-79 : Rozwój umysłowy dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Ewa Mazanek.
Zawiera: S. 79-85 : Myślenie operacyjne jako czynnik dojrzałości szkolnej dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Barbara Gujska.
Zawiera: S. 85-92 : Wybrane czynniki wyznaczające sposób zachowania dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Zbigniew Przyrowski.
Zawiera: S. 93-99 : Samoocena dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Aneta Awdziewicz.
Zawiera: S. 100-107 : Dojrzałość szkolna dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Magdalena Loska.
Zawiera: S. 107-109 : Organizacja procesu nauczania / Magdalena Loska.
Zawiera: S. 109-114 : Programy wykorzystywane w edukacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Elżbieta Przybylska.
Zawiera: S. 115-124 : Sprawdzanie wiadomości i ocenianie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym.
Zawiera: S. 125-128 : Pomieszczenia klasowe / Elżbieta Przybylska.
Zawiera: S. 128-131 : Rola nauczyciela w nauczaniu dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Magdalena Loska.
Zawiera: S. 132-141 : Integracyjny system kształcenia i wychowania / Violetta Sibilska.
Zawiera: S. 142-193 : Nauczanie początkowe dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Elżbieta Przybylska.
Zawiera: S. 193-209 : Nauczanie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w wyższych klasach szkoły podstawowej / Magdalena Loska.
Zawiera: S. 209-216 : Wybrane aspekty szkolenia zawodowego / Kazimierz Stąsiek.
Zawiera: S. 217-239 : Komputerowe wspomaganie nauczania dzieci z ciężkim uszkodzeniem narządu ruchu / Małgorzata Dońska-Olszko, Anna Lechowicz.
Zawiera: S. 240-257 : Niewerbalne metody porozumiewania się / Magdalena Loska.
Zawiera: S. 258-263 : Biblioterapia - nowa metoda w kształceniu i wychowaniu dzieci niepełnosprawnych / Ewa Tomasik.
Zawiera: S. 264-280 : Muzyka w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego / Zofia Konaszkiewicz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej