301609
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Nauczanie Początkowe.
Zadania nietypowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej. Zadania typowe w międzynarodowym badaniu TIMSS (Międzynarodowe Badanie Wyników Nauczania Matematyki i Nauk Przyrodniczych). Zadania typowe według autorów OBUT (Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów). Podział zadań typowych według M. Legutko. Podział zadań nietypowych zaproponowany przez Jana Grzesiaka, Beaty Bugajskiej-Jaszczołt i Moniki Czajkowskiej.
Umiejętność trzecioklasistów rozwiązywania zadań nietypowych ze względu na brak schematu postępowania w świetle badań własnych. W badaniach udział wzięli uczniowie ze Szkoły Podstawowej należącej do Zespołu Szkół Katolickich Diecezji Kieleckiej w Kielcach, Szkoły Podstawowej nr 8 w Kielcach.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Zadania nietypowe we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej. Zadania typowe w międzynarodowym badaniu TIMSS (Międzynarodowe Badanie Wyników Nauczania Matematyki i Nauk Przyrodniczych). Zadania typowe według autorów OBUT (Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów). Podział zadań typowych według M. Legutko. Podział zadań nietypowych zaproponowany przez Jana Grzesiaka, Beaty Bugajskiej-Jaszczołt i Moniki Czajkowskiej.
Zakres i zawartość: Umiejętność trzecioklasistów rozwiązywania zadań nietypowych ze względu na brak schematu postępowania w świetle badań własnych. W badaniach udział wzięli uczniowie ze Szkoły Podstawowej należącej do Zespołu Szkół Katolickich Diecezji Kieleckiej w Kielcach, Szkoły Podstawowej nr 8 w Kielcach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej