303311
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Implementacja technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej / Izabela Jaros. W: Nauczanie Początkowe : kształcenie zintegrowane. - R. XXXIX (LXI) 2015/2016, nr 2, s. 59-71.
Cyfrowe środowisko dzisiejszych uczniów a współczesna szkoła. Model implementacji technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej. Przedstawiono model wdrażania technologii komputerowych w edukacji wczesnoszkolnej (Infrastruktura technologiczna szkoły, Treści nauczania w cyfrowym formacie, Formy doskonalenia nauczycielskich umiejętności cyfrowych, Uczniowie w procesie dydaktycznym wspieranym nowoczesnymi technologiami).
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Cyfrowe środowisko dzisiejszych uczniów a współczesna szkoła. Model implementacji technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej. Przedstawiono model wdrażania technologii komputerowych w edukacji wczesnoszkolnej (Infrastruktura technologiczna szkoły, Treści nauczania w cyfrowym formacie, Formy doskonalenia nauczycielskich umiejętności cyfrowych, Uczniowie w procesie dydaktycznym wspieranym nowoczesnymi technologiami).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej