301472
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak sześciolatki rozumieją historyjki obrazkowe / Elżbieta Szefler. W: Nauczanie Początkowe : kształcenie zintegrowane. - R. XXXIX (LXI) 2015/2016, nr 4, s. 33-46.
Wyniki badań przeprowadzonych w grupie dzieci kończących edukację przedszkolną, a objętych rocznym oddziaływaniem w oddziale przedszkolnym - przy jednej ze szkół podstawowych w Bydgoszczy. W badaniach wykorzystano historyjki obrazkowe ze zbioru "Opowieści rysunkowe" N. Radłowa.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Wyniki badań przeprowadzonych w grupie dzieci kończących edukację przedszkolną, a objętych rocznym oddziaływaniem w oddziale przedszkolnym - przy jednej ze szkół podstawowych w Bydgoszczy. W badaniach wykorzystano historyjki obrazkowe ze zbioru "Opowieści rysunkowe" N. Radłowa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej