301472
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Essential guide to classroom assessment, 2010.
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "The essential guide to classroom assessment" 2010.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 138-[139].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Ocenianie ma na celu (oprócz podstawowych funkcji) wzmacniać efektywność uczenia się. Pokazano narzędzia i strategie, umożliwiające najlepsze praktyki oceniania.
Zawiera: Spis treści: Tworzenie w klasie atmosfery sprzyjającej ocenianiu. Autonomiczna ocena, zmotywowani uczniowie. Uczenie się metapoznania: "wiem, że wiem!" Ustalanie i negocjowanie celów. Negocjowane tabele oceniania Pivotal (NAG). Kierowanie aktywną oceną w sali lekcyjnej. Różnicowanie i personalizacja oceny.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej