303015
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Definicja uzależnienia od gier: Natura uzależnień, Analiza, Podatność dziecka na krzyżowe, Objawy i ocena stopnia zaawansowania uzależnienia, Uzależnienia krzyżowe, Wnioski.
Rozdział 2. Somatyczne i psychiczne oddziaływanie gier: Zagrożenia dla zdrowia, Zagrożenia dla zdrowia psychicznego i zaburzenia współistniejące, Czy dzięki grom komputerowym dziecko staje się mądrzejsze?, Umiejętność uczenia się, Miłość i rozwój świadomości, Rozwój kompasu moralnego, Wiara w siebie, Zachowania prospołeczne, Czy z grania na komputerze są jakieś korzyści?
Rozdział 3. Ustalamy granice - czy "to tylko gra"?: Krok pierwszy - pozytywne nastawienie, Krok drugi - spotkanie rodzinne, Krok trzeci - logiczne następstwa, Krok czwarty - egzekwowanie, Ochłonięcie.
Rozdział 4. Niemowlęta (Od narodzin do drugiego roku życia): Monitor komputera opiekunem dziecka, Skuteczne utrwalanie zasad?, Marketing dla niemowląt i małych dzieci, Co mogą rodzice?
Rozdział 5. Wczesne dzieciństwo (2 do 6 lat): Napady złości i zachowania agresywne, Elektronika zamiast smoczka, Natychmiastowa nagroda, Cybernetyczny Wojtek i cybernetyczna Marysia, Szczególnie do rodziców chłopców, Marketing gier kierowany do przedszkolaków, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 6. Lata szkoły podstawowej: Wasze dziecko a stres, Opóźnienie rozwoju emocjonalnego, Upośledzenie umiejętności społecznych, Prześladowanie i bycie prześladowanym, Plaga otyłości, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 7. Wiek dojrzewania: Brak snu, Wyobcowanie, Presja rówieśników w sieci, Agresja, Nagabywania o charakterze seksualnym, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 8. Uzależnienie od gier: U dorosłych dzieci, Groźby - agresja wobec innych i autoagresja, Co mogą zrobić rodzice?
Rozdział 9. Interwencja kryzysowa: Internet a seks.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Rozdział I. Definicja uzależnienia od gier: Natura uzależnień, Analiza, Podatność dziecka na krzyżowe, Objawy i ocena stopnia zaawansowania uzależnienia, Uzależnienia krzyżowe, Wnioski.
Zakres i zawartość: Rozdział 2. Somatyczne i psychiczne oddziaływanie gier: Zagrożenia dla zdrowia, Zagrożenia dla zdrowia psychicznego i zaburzenia współistniejące, Czy dzięki grom komputerowym dziecko staje się mądrzejsze?, Umiejętność uczenia się, Miłość i rozwój świadomości, Rozwój kompasu moralnego, Wiara w siebie, Zachowania prospołeczne, Czy z grania na komputerze są jakieś korzyści?
Zakres i zawartość: Rozdział 3. Ustalamy granice - czy "to tylko gra"?: Krok pierwszy - pozytywne nastawienie, Krok drugi - spotkanie rodzinne, Krok trzeci - logiczne następstwa, Krok czwarty - egzekwowanie, Ochłonięcie.
Zakres i zawartość: Rozdział 4. Niemowlęta (Od narodzin do drugiego roku życia): Monitor komputera opiekunem dziecka, Skuteczne utrwalanie zasad?, Marketing dla niemowląt i małych dzieci, Co mogą rodzice?
Zakres i zawartość: Rozdział 5. Wczesne dzieciństwo (2 do 6 lat): Napady złości i zachowania agresywne, Elektronika zamiast smoczka, Natychmiastowa nagroda, Cybernetyczny Wojtek i cybernetyczna Marysia, Szczególnie do rodziców chłopców, Marketing gier kierowany do przedszkolaków, Co mogą zrobić rodzice?
Zakres i zawartość: Rozdział 6. Lata szkoły podstawowej: Wasze dziecko a stres, Opóźnienie rozwoju emocjonalnego, Upośledzenie umiejętności społecznych, Prześladowanie i bycie prześladowanym, Plaga otyłości, Co mogą zrobić rodzice?
Zakres i zawartość: Rozdział 7. Wiek dojrzewania: Brak snu, Wyobcowanie, Presja rówieśników w sieci, Agresja, Nagabywania o charakterze seksualnym, Co mogą zrobić rodzice?
Zakres i zawartość: Rozdział 8. Uzależnienie od gier: U dorosłych dzieci, Groźby - agresja wobec innych i autoagresja, Co mogą zrobić rodzice?
Zakres i zawartość: Rozdział 9. Interwencja kryzysowa: Internet a seks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej