307000
No cover
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 440)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 86-91.
Formatted contents note
Zawiera: Rozdział 1. Zabawa jako zjawisko kulturowe, społeczne i kreacyjne: 1.1. Współczesne i klasyczne rozumienie zabawy. 1.2. Rodzaje zabaw w okresie dzieciństwa. 1.2. Formy zabaw spontanicznie podejmowane przez dorosłych. 1.4. Wartości i funkcje zabawy.
Zawiera: Rozdział 2. Zabawy w sytuacjach psychoedukacyjnych: 2.1. Zastosowanie zabaw do integracji zespołów i grup. 2.2. Zabawy w korekcji i terapii. 2.3. Warunki oraz materiały do zabawy.
Zawiera: Rozdział 3. Zarys autorskiego programu pedagogiki zabawy dla studentów kierunków pedagogicznych: 3.1. Podstawy teoretyczne. 3.2. Cele programu. 3.3. Treści programowe. 3.4. Zasady działań grupowych podczas warsztatów. 3.5. Metody i formy pracy ze studentami. 3.6. Organizacja zajęć.
Zawiera: Rozdział 4. Pedagogika zabawy w przygotowaniu do zawodu nauczyciela: 4.1. Wybrane elementy kształcenia studentów do edukacji wczesnoszkolnej. 4.2. Metodologia badań. 4.3. Rola pedagogiki zabawy w rozwoju zawodowym przyszłych nauczycieli (pedagogika zabawy w kształceniu kompetencji prakseologicznych). 4.4. Rola pedagogiki zabawy w rozwoju osobowym nauczycieli. 4.5. Doświadczenia i perspektywy zajęć z pedagogiki zabawy w pracy ze studentami kierunków nauczycielskich.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again