301716
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. i netogr. s. 81-86.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Książka i czytanie w dziecięcym świecie znaczeń. 1.1. Gdyby nie było książek, gdyby ludzie nie umieli czytać.
Zawiera: 2. Metoda dialogowa w pracy z tekstem literackim: 2.1. Charakterystyka metody dialogowej, 2.2. Teoretyczne konteksty metody dialogowej, 2.3. Metoda dialogu w podstawie programowej.
Zawiera: 3, Literatura dla dzieci w dialogu edukacyjnym: 3.1. Ramy literatury dla dzieci, 3.2. Intersemiotyczna natura tekstów dla dzieci, 3.3. Narracje o tożsamości dziecka i jego miejscu w kulturze, 3.4. Krótka charakterystyka potencjału edukacyjnego lektur w edukacji wczesnoszkolnej.
Zawiera: 4. Kręgi tematyczne i zagadanienia w obszarze dialogu dziecka z tekstem literackim: 4.1. Motyw wędrówki, 4.2. Kiedy dziadkowie i rodzice byli mali, 4.3. W krainie baśni - baśń wśród ludzi, 4.4. Poeci są wśród nas. Po co dzieciom wiersze? 4.5. "Inna książka" w edukacji wczesnoszkolnej. Kolekcja "innych książek", 4.6. Poradniki i karty literackie.
Zawiera: 5. Dziecko w dialogu z tekstem literackim - przykładowe scenariusze zajęć w polonistycznej edukacji początkowej z wykorzystaniem metod aktywizujących: 5.1. Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem i z książką, 5.2. Scenariusze zajęć z wykorzystaniem tekstów literackich. Relacje, efekty, uwagi.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej