301716
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.95-96
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Część teoretyczna: Uczniowie gimnazjum. Charakterystyka okresu rozwojowego, Prowadzenie zajęć "Edukacji zdrowotnej", Metody aktywne, Dekalog nauczyciela, Higiena osobista i otoczenia, Bezpieczeństwo i pierwsza pomoc, Żywność i żywienie, Aktywność ruchowa u umysłowa, Psychospołeczne aspekty zdrowia.
Zawiera: Scenariusze zajęć: Klasa I - Poznajemy się, Co to znaczy być zdrowym człowiekiem?, Co każdy człowiek powinien wiedzieć o własnej skórze?, Jak dbać o swoją higienę?, Co powinienem jeść?, Mój jadłospis, Aktywność ruchowa i umysłowa, Efektywność pracy umysłowej, czyli jak się skutecznie uczyć?, Psychospołeczne aspekty zdrowia, Jak polubić siebie?, Sztuka odmawiania, Bezpieczny dom, bezpieczna szkoła (cz.1-2), Jak się zachować (cz.1-2), Jak prawidłowo dobrać ubranie?; Klasa II - Żywność a zdrowie i choroba, czyli o profilaktyce i terapii w medycynie, Aktywność fizyczna warunkiem zdrowia i dobrego samopoczucia człowieka, Stres? To nic strasznego! (cz. 1-2), Jak możemy sobie nawzajem pomagać, Niebezpieczne zabawy (cz. 1-2), W zdrowym ciele, zdrowy duch, czyli jak hartować swój organizm?; Klasa III - Czy wiesz co kupujesz?, Jak należy przechowywać, przewozić i przetwarzać artykuły spożywcze?, Prawa konsumentów, Aktywność ruchowa i umysłowa, Sprawni inaczej, Nie piję, nie biorę (cz. 1-2), Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej