301716
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 129-[130].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Część teoretyczna: Charakterystyka okresu rozwojowego, Zdrowie człowieka, Promocja zdrowia, Edukacja prozdrowotna, Profilaktyka (Współczesne zagrożenia prawidłowego rozwoju dzieci - implikacje dla profilaktyki), Profilaktyka a promocja zdrowia, Techniki pracy wykorzystywane w programie, Jak korzystać z materiałów?.
Zawiera: Scenariusze zajęć: Klasa IV - Poznajemy się, Bezpieczeństwo w szkole, Mój kącik do nauki, Do czego są nam potrzebne normy i reguły?, Bezpieczeństwo na drodze, Jak można bawić się bezpiecznie (Cz.1-2), Co to znaczy "być zdrowym"?, W jaki sposób mogę kontrolować swój stan zdrowia?, Higiena skóry, Dbam o swoje najbliższe otoczenie, Odpady i co dalej?, Prawidłowa postawa ciała; Klasa V - Niepełnosprawni są wśród nas (cz.1-2), Bezpieczeństwo w życiu codziennym, Dbam o swój wygląd, Jak należy dbać o swoją higienę?, Mój czas wolny, Każdy przeżywa emocje, Zażywanie lekarstw, Niebezpieczne zabawy, Nasze sukcesy, Na czym polega prawidłowe żywienie?, Udzielanie pierwszej pomocy; Klasa VI - Moje mocne strony, Uczucia i emocje, Sztuka odmawiania, Dlaczego ludzie palą papierosy, piją alkohol?, Palenie papierosów, Jak nikotyna działa na ludzki organizm?, Antyreklama papierosów, Co wiemy na temat alkoholu?, Jak alkohol działa na organizm człowieka?, W jaki sposób dochodzi do uzależnienia?, Zdrowe żywienie na prywatce.
Zawiera m.in.: W załączniku materiały pomocnicze do wykorzystania na zajęciach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej