301646
Książka
W koszyku
Wyniki badań dotyczących przebiegu komunikacji w klasie, przeprowadzonych przy pomocy obserwacji 120 lekcji: w klasach III olsztyńskich szkół podstawowych.
Techniki pracy z dziećmi (Piszę książki / jestem poetą, Dialogi, Baśń, Science-fiction, Książka kucharska, Podręcznik do matematyki, Atlas zwierząt, Dziennik) w młodszych klasach wraz z gotowymi do wykorzystania na lekcjach kartami pracy. Załatwiam sprawy: List, Pocztówka, Telegram, Życiorys, Podanie, Petycja, Gra planszowa, Rysopis. Studiuję słowa: Antonimy, Synonimy, Homonimy, Przedrostki, Onomatopeje, Porównania, Przenośnie.
Znajomość życia i działalności Janusz Korczaka wśród studentów pedagogiki - wyniki badania przeprowadzonego w oparciu o sondaż diagnostyczny.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 11-23 : Mówienie w szkole / Marzena Nowicka.
Zawiera: S. 24-28 : Jak nie rozwijać mowności dzieci, czyli o tzw. pogadance szkolnej / Dorota Klaus-Stańska.
Zawiera: S. 29-34 : Wyliczanki, rymowanki i straszne historie. Szkic o folklorze dziecięcym / Małgorzata Dagiel.
Zawiera: S. 35-54 : Dzieci piszą... / Dorota Klaus-Stańska.
Zawiera: S. 55-63 : Nie bójmy się swobodnych tekstów - z doświadczeń nauczyciela praktyka / Beata Jakuta.
Zawiera: S. 64-72 : Powierzchowna idealizacja świata w interpretacjach literatury dziecięcej i lektury "skreślone zaocznie"/ Małgorzata Dagiel, Dorota Klus-Stańska.Jakuta.
Zawiera: S. 73-82 : Poezja współczesna w nauczaniu początkowym (Jak jest z poezją w szkole?, Czy istnieje sposób na poezję?, Uczeń w roli wykonawcy - przykłady działań) / Małgorzata Dagiel.
Zawiera: S. 85-88 : "Polska - tu mieszkam" - propozycja zajęć warsztatowych dla dzieci i przyszłych nauczycieli / Elżbieta Wąsowska.
Zawiera: 89-102 : "Moje miasto" - projekt integrujący cele i treści kształcenia / Dorota Klus-Stańska.
Zawiera: S. 103-107 : "Ja i moje ciało" - scenariusz zajęć integralnych dla najmłodszych uczniów / Beata Adrjan.
Zawiera: S. 108-113 : Powtórka z oczywistości, czyli integracja to nie wszystko / Dorota Klus-Stańska.
Zawiera: S. 118-121 : Co wiemy o Korczaku / Beata Adrjan, Elżbieta Wąsowska.
Zawiera: S. 122-124 : Korczakowskie widzenie dziecka we współczesnej medycynie humanistycznej / Olga Szwałkiewicz.
Zawiera: S. 125-129 : Dziecko szczęścia czy bohater tragiczny - "Król Maciuś I" w konkretyzacjach plastycznych / Małgorzata Dagiel.
Zawiera: S. 130-134 : Znów jestem uczniem... / Małgorzata Dagiel.
Zawiera: S. 135-143 : Percepcja myśli Korczaka - scenariusz warsztatów / Dorota Klus-Stańska.
Zawiera: S. 146-147 : Dramowe interpretacje zdarzeń szkolnych / Marzena Nowicka.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Wyniki badań dotyczących przebiegu komunikacji w klasie, przeprowadzonych przy pomocy obserwacji 120 lekcji: w klasach III olsztyńskich szkół podstawowych.
Zakres i zawartość: Techniki pracy z dziećmi (Piszę książki / jestem poetą, Dialogi, Baśń, Science-fiction, Książka kucharska, Podręcznik do matematyki, Atlas zwierząt, Dziennik) w młodszych klasach wraz z gotowymi do wykorzystania na lekcjach kartami pracy. Załatwiam sprawy: List, Pocztówka, Telegram, Życiorys, Podanie, Petycja, Gra planszowa, Rysopis. Studiuję słowa: Antonimy, Synonimy, Homonimy, Przedrostki, Onomatopeje, Porównania, Przenośnie.
Zakres i zawartość: Znajomość życia i działalności Janusz Korczaka wśród studentów pedagogiki - wyniki badania przeprowadzonego w oparciu o sondaż diagnostyczny.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej