301631
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 386-399, netogr. s. 399-400, wykaz aktów prawnych s. 400-401.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 13-25 : Dziecko jako niepożądany obiekt autokratycznych przemian w edukacji / Bogusław Śliwerski.
Zawiera: S. 26-38 : Dzieciństwo w świetle pamiętników Józefa Chałasińskiego / Mirosława Furmanowska.
Zawiera: S. 39-53 : W labiryncie dziecięcych potrzeb i nauczycielskich oczekiwań - krótka historia jednego dnia w przedszkolu / Agnieszka Olczak.
Zawiera: S. 54-75 : Wczesne wychowanie i kształcenie dzieci - stan i perspektywy / Elżbieta Wieczór.
Zawiera: S. 76-85 : Formy spędzania czasu wolnego przez dzieci w przedszkolu. Analiza uzyskana na podstawie obserwacji z praktyk / Joanna Kaczmarek, Izabela Lewicka.
Zawiera: S. 86-98 : Uprasza się o wrażliwość. O wadze wczesnych kontaktów dziecko-dorosły/dorosły-dziecko / Małgorzata Bednarska.
Zawiera: S. 99-111 : Myślenie o dziecku w kontekście wartości dzieciństwa / Ewelina Piecuch.
Zawiera: S. 112-127 : Prawa dziecka w aktach prawnych a realia życia w kontekstach edukacji / Zofia Remiszewska.
Zawiera: S. 128-143 : Wychowanie "bezstresowe" w teorii i opinii studentów kierunków nauczycielskich / Irena Przybylska.
Zawiera: S. 144-152 : Bycie jedynakiem - los na loterii czy społeczne kalectwo? / Emilia Kokowicz, Angelika Niekraszewicz.
Zawiera: S. 155-165 : Dojrzałość dziecka 3-letniego do rozpoczęcia edukacji przedszkolnej / Krystyna Żuchelkowska.
Zawiera: S. 166-177 : Konstruktywistyczna perspektywa w pracy z dzieckiem w przedszkolu / Małgorzata Falkiewicz-Szult.
Zawiera: S. 178-191 : Kompetencja komunikacyjna jako element dojrzałości szkolnej dzieci sześcioletnich / Edyta Ćwikła, Barbara Stasieło.
Zawiera: S. 192-205 : Społeczny wymiar doświadczeń dziecka w osobistej przestrzeni życia - konteksty edukacyjne / Iwona Samborska.
Zawiera: S. 206-217 : Miejsce i znaczenie zabaw muzyczno-ruchowych w edukacji przedszkolnej / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera: S. 218-233 : Drama in Education / Jan Karaffa.
Zawiera: S. 234-243 : Zabawy twórcze w przedszkolu / Katarzyna Miłek.
Zawiera: S. 244-251 : Znaczenie teatru dziecięcego dla twórczości dzieci / Maria Jamruszka-Grzeluszka.
Zawiera: S. 252-264 : Twórcze myślenie dzieci w wieku przedszkolnym / Alicja Ostrowska.
Zawiera: S. 265-284 : Pre-chool Childern's Plastic Works / Marzenna Magda-Adamowicz.
Zawiera: S. 287-302 : Podstawy projektowania pracy pedagogicznej nauczyciela przedszkola / Radmila Burkovičová.
Zawiera: S. 303-312 : Metody aktywizujące w pracy nauczyciela przedszkola / Katarzyna Wojciechowska.
Zawiera: S. 313-320 : Nauczyciel z pasją / Monika Trubiłowicz, Ewa Butyńska.
Zawiera: S. 321-343 : Predyspozycje do wykonywania zawodu nauczyciela-terapeuty w ocenie własnej studentów / Małgorzata Ganczarska.
Zawiera: S. 344-356 : Myślenie twórcze na materiale obrazowym u studentów edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej / Urszula Gembara.
Zawiera: S. 357-365 : Creativity in Art of Students and Future Teachers.
Zawiera: S. 366-385 : Job Satisfaction as a Prerequisite Career Success in the Teaching Profession / Alena Seberová.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów pedagogiki przedszkolnej, nauczycieli akademickich i nauczycieli przedszkoli.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej